banner
  • Redakcja IDEACTO

  • | 20.11.2009

Agencja konsultingowa Ideacto stworzyła ofertę poprawy użyteczności dla małych i średnich sklepów internetowych. Idea oparta jest na skupieniu uwagi  na najważniejszych obszarach serwisu i sformatowaniu badań w sposób taki aby sam proces był powtarzalny. Zrezygnowano z dedykowanego projektowania usprawnień i warsztatów projektowych na rzecz zwięzłych rekomendacji. Pozwala to do minimum zmniejszyć koszty badania, zapewniając jednocześnie klientowi wartościowe wskazówki do poprawy jego sklepu internetowego. Co istotne poprawki są przygotowywane w formie gotowej do przekazania programiście i grafikowi. Dzięki przeprowadzeniu badania klient poznaje problemy jakie jego serwis sprawia użytkownikom. Pozwala to wyeliminować najbardziej problematyczne dla klientów sytuacje i co za tym idzie zwiększyć konwersję i satysfakcję klientów. Od dłuższego czasu jednym z moich pomysłów na popularyzację usability w Polsce było stworzenie taniego pakietu podstawowych badań użyteczności.  Od kilku miesięcy Ideacto prowadziło różnego rodzaju próby w tym zakresie. Po obsłużeniu pierwszych klientów oraz poznaniu pierwszych opinii rynku jesteśmy coraz bardziej przekonani, że możemy zaoferować mniejszym klientom interesujący pakiet poprawy skuteczności ich eBiznesów. – mówi Tomasz Karwatka, partner w Ideacto. Standardowy raport składa się z elementów takich jak:  Audyt użyteczności, Lista rekomendacji funkcjonalnych, Rekomendacje dla grafika, Rekomendacje dla programisty, Rekomendacje marketingowe. Badania są dostępne już od 3 000 zł netto. Ofertę poznać można na stronie: www.dochodowysklep.pl.
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter