Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


ux czwartek
14/5/2015

Ideacto w finale konkursu Power of Content Marketing Awards

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.

Jury zmierzyło się z trudnym zadaniem wyłonienia zwycięzców spośród wielu oryginalnych i wartościowych zgłoszonych projektów. Ideacto, kreatywna agencja eCommerce z Grupy Divante, uzyskała nominację w dwóch kategoriach. W kategorii „Digital: Publikacje jednorazowe. Raport” uznanie jury zdobył projekt „Biblia Jakości Ideacto”. Natomiast w kategorii „Content Marketing Strategy. Kampania content marketing dla klientów” nominację uzyskała kampania e-marketingowa „Sprytny Albert” realizowana dla ING Bank Śląski.

Rozstrzygnięcie konkursu już niebawem podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 28 maja 2015 roku w warszawskim Teatrze Kamienica.

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference