Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


biuro prasowe
4/3/2011

Impactor dla kampanii ENERGI

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010. Akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Za projektem stoi konsorcjum złożone z firm: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.

Konkurs na wyróżniające się iluminacje świąteczne miał na celu zbudowanie wśród mieszkańców dużych i średnich miast rozpoznawalności i świadomości marki ENERGA jako nowoczesnej firmy, której atut to dostarczanie najbardziej ekologicznej energii elektrycznej w Polsce.

„Świeć Się” składał się z dwóch konkursów - plebiscytu miast i konkursu fotograficznego dla osób indywidualnych. W dwuetapowym plebiscycie na najładniej oświetlone miasta w Polsce internauci wyłonili najładniej udekorowane miasto, które obok tytułu, otrzymało sprzęt AGD, do przekazania na wybrany przez siebie cel społeczny. Natomiast w konkursie fotograficznym do walki o atrakcyjne nagrody stanęły zdjęcia choinek, domó w, ogrodów i balkonów.

Projekt realizowany na www.SwiecSie.pl promowany był za pomocą zintegrowanych działań PR i ePR głównie w mediach lokalnych oraz wspierany działaniami w mediach grupy Agora.

Zabawę wspierał fanpage oraz dwie aplikacje na serwisie Facebook.com. Dzięki pierwszej aplikacji „Świetlna mapa Polski” każdy mógł „zapalić światełko” dla swojego miasta oraz zachęcić do tego znajomych. Z kolei „Choinka” to e-kartka, na której w postaci bombek i świeczek można było gromadzić życzenia od przyjaciół, znajomych i rodziny.

Konkurs „Świeć się na święta” odbił się bardzo szerokim echem w mediach. Do końca 2010 roku powstało na ten temat 30 artykułów w 26 tytułach prasowych, 300 publikacji w lokalnych serwisach www i stronach urzędów miast. 75.000 osób skorzystało na FB z aplikacji „ Choinka”. W 17 dni 261.000 osób użyło aplikacji „Świetlna mapa Polski”, a 127.000 oddało głos na jedno z miast uczestniczących w zabawie. Profil „Świeć Się” na FB zyskał 29.000 fanów.

Twórcy konkursu to: Jarosław Kozłowski (ENERGA SA), Nikodem Krajewski (Ideacto), Krzysztof Pęcherski (Neuron APR), Marcin Pietruszka (Agora SA), Agnieszka Lizon (PanMedia Western).

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference