• Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Żabka W wyniku cyklu warsztatów uzupełnionych o analizę rynkową oraz pogłębione badanie desk research, opracowaliśmy strategię oraz koncepcję wejścia marki w e-Commerce

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Vobis Dla lidera sprzedaży akcesoriów komputerowych online dokonaliśmy optymalizacji sklepu internetowego, która obejmowała badania z użytkownikami off-line i on-line oraz realizację testów A/B.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje TUI Pracując z największym na świecie koncernem turystycznym, pomagaliśmy mu zoptymalizować procesy okołosprzedażowe.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Sizeer Dokonaliśmy analizy procesów sprzedażowych na warstwie prezentacyjnej sklepu. Na podstawie tej analizy powstał raport z rekomendacjami zmian, które pomogły podnieść sprzedaż oraz obniżyć kluczowe parametry dla sprzedaży online.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Raiffaisen Prowadziliśmy pogłębiony proces projektowania aplikacji uzupełniony o serię testów z użytkownikami, który służył zaprojektowaniu aplikacji dopasowanej do potrzeb doradców banku.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje PWN Dokonaliśmy audytu użyteczności oraz zrealizowaliśmy testy z użytkownikami celem optymalizacji serwisu iBuk.pl

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje PKO BP Opracowaliśmy listę wytycznych do optymalizacji serwisu transakcyjnego banku dla urządzeń mobilnych, uzupełnioną o warstwę graficzną.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Orange Byliśmy odpowiedzialni za optymalizację oraz rozwój cyfrowych kanałów komunikacji i sprzedaży. W zakresie naszych prac były m.in.: audyt użyteczności wybranych sekcji serwisu, optymalizacja nawigacji, testy A/B, copywriting sprzedażowy, projektowanie wybranych sekcji oraz cykliczne analizy rynkowe.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Kaczmarek Electric Byliśmy odpowiedzialni za przeprowadzenie serii warsztatów oraz badań z użytkownikami, celem stworzenia strategii omnichannel

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Interferie Dla notowanej na giełdzie spóki opracowaliśmy audyt użyteczności wraz z rekomendacjami zmian.

Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter