• Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Estyl Bazując na pogłębionych analizach danych ilościowych i jakościowych, opracowaliśmy oraz zrealizowaliśmy koncepcję kompleksowego redesingu platformy e-Commerce pod Magento 1.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Divante Dla jednej z największych firm zajmujących się wdrożeniami e-Commerce opracowaliśmy koncepcję wizualną serwisu firmowego.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje CRD Dla Klienta z branży windykacyjnej opracowaliśmy unikalną koncepcję giełdy długów, a następnie byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację – od projektu UX, poprzez UI, aż po wdrożenie na platformie Magento.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Carrefour W ramach współpracy z zespołem Klienta opracowaliśmy koncepcję nowego modelu usługi dla marki, a następnie opracowaliśmy architekturę informacji, makiety funkcjonalne oraz projekt graficzny.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Car Advisor Pracując ze startupem, którego celem było uproszczenie wyboru auta przez klienta końcowego, opracowaliśmy koncepcję strategiczną, architekturę informacji, warstwę UX oraz UI aplikacji.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Black Point Wychodząc od pogłębionych wywiadów oraz analiz stworzyliśmy koncepcję serwisu firmowego realizującego część procesów wsparcia sprzedaży online, a następnie go zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy na platformie WordPress.

  • Marcin Cichoń

  • | 21.12.2020

realizacje KFC Koncepcja interfejsu samoobsługowych kiosków KFC. Cel projektu Rozwiązanie problemów m.in. z niespójną i nieczytelną prezentacją oferty w kioskach oraz mało intuicyjnym procesem zamawiania. Opracowanie możliwie najkrótszej ścieżki zamawiania – tak, aby najpopularniejsze produkty lądowały w koszyku już po dwóch dotknięciach ekranu kiosku, a kolejnym użytkownik zatwierdzał już całe zamówienie. Realizacja 1. Warsztaty koncepcyjne […]

  • Marcin Cichoń

  • | 21.12.2020

realizacje Ceramika Paradyż Zaprojektowanie sklepu internetowego dla producenta płytek ceramicznych – sklep powinien nakłaniać użytkownika do zakupu asortymentu on-line bezpośrednio u producenta. Projekt dla Ceramika Paradyż otrzymał nominacja e-Commerce Polska Awards w kategorii „Przełamanie nieufności”. Odwiedź stronę Wyzwania projektu to przede wszystkim trudna branża i klient – większość użytkowników (co zostało zidentyfikowane w badaniach) dużą […]