Można dużo mówić o rozbudowanych procesach związanych z projektowaniem na spotkaniach biznesowych. Można też usiąść, uporządkować je i opisać. Tak też zrobiliśmy. Wspólnie stworzyliśmy opisy dla wypracowanych wewnętrznie procesów, metod badawczych i rozwiązań.
A co gdyby podzielić się tą wiedzą ze wszystkimi zainteresowanymi? My, w Ideacto, zawsze wierzymy i podkreślamy, że to co dobre- wraca. Dlatego rozpoczynamy nowy cykl artykułów. Znajdziecie go zawsze w kategorii UX Basics i pod #uxbasics.
Co w środku?
UX Basics zawierać będą między innymi odpowiedzi na pytania:
Czym jest dana metoda?
Jak i kto zazwyczaj ją realizuje?
Kiedy najczęściej stosujemy daną metodę, a kiedy wolimy wybrać coś innego?
Jakie korzyści dla biznesu niesie ze sobą zastosowanie konkretnego rozwiązania?
W jakiej formie wnioski i podsumowania trafiają do zespołu klienta?
Dla kogo?
UX Basics zawierać będą między innymi odpowiedzi na pytania:
Czym jest dana metoda?
Jak i kto zazwyczaj ją realizuje?
Kiedy najczęściej stosujemy daną metodę, a kiedy wolimy wybrać coś innego?
Jakie korzyści dla biznesu niesie ze sobą zastosowanie konkretnego rozwiązania?
W jakiej formie wnioski i podsumowania trafiają do zespołu klienta?
O czym chcielibyście przeczytać w naszych postach w zakresie podstaw procesów projektowych?
Które metody brzmią jak czarna magia i czekacie na bohaterów UX, którzy ją dokładnie przełożą na nasz język?
Jesteśmy ciekawi, co myślicie, dajcie znać i nie zapomnijcie, że w ramach przypominajek możecie zapisać się do naszego newslettera. A tam, między innymi, znajdziecie regularne info o najciekawszych linkach i wydarzeniach ze świata UX!
[FM_form id=”1″]