fbpx

ESTYL.PL


Kampania efektywnościowa w modelu success fee

50tys.

Zadowolonych klientów

10lat

Na polskim rynku ecommerce

50tys.

odsłon e-sklepu miesięcznie

Cel projektu

Pozyskanie jak największej ilości wysokojakościowego ruchu do sklepu internetowego poprzez efektywnościową kampanię SEM.

Realizacja

1

Zmiana struktury konta

  • kampanie oparte na markach produktów
  • kierowanie reklam na obszary geograficzne

2

Unikalne i perswazyjne teksty reklamowe

  • jasne wezwanie do działania (CTA)
  • prezentacja wartości dla klienta

3

Optymalizacja i utworzenie nowych kampanii

  • optymalizacja struktury konta
  • porządkowanie słów kluczowych

4

Praca z budżetem i kosztami kliknięć

  • estymacje na podstawie danych z Google AdWords i Analytics
  • ciągła praca nad optymalizacją kosztów kampanii

5

Uruchomienie Google Shopping

  • jako jedni z pierwszych w branży uruchomiliśmy reklamy produktowe w wyszukiwarce

Projekt

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
FreshMail.pl
 
Zapisz się na nasz cykliczny Newsletter!
Dołącz do grona naszych odbiorców.
Dwa razy w miesiącu czeka na Ciebie porcja aktualności ze świata UX.
Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl