fbpx

ING BANK ŚLĄSKI


Cykl landing page’y zachęcający do korzystania
z karty płatniczej

Cel projektu

Celem akcji było zachęcenie klientów ING Banku Śląskiego do częstszego dokonywania płatności kartą podczas zakupów online. Na potrzeby kampanii powstał cykl landing page’y opowiadający o przygodach wykreowanego brand hero – Sprytnego Alberta. Historie bohatera nawiązują do aktualnych potrzeb klientów ING Banku Śląskiego, pokazując im jakie korzyści w życiu codziennym przynosi korzystanie w sieci z karty płatniczej.

Realizacja

1

Prace
koncepcyjne

  • stworzenie dedykowanej do akcji postaci Sprytnego Alberta
  • sezonowe kreowanie przygód bohatera związanych z zakupami w Internecie

2

Copywriting

  • opisywanie przygód Alberta językiem prostym i zrozumiałym dla użytkowników
  • bezpośrednie wskazywanie zalet użytkowania karty płatniczej

3

Projektowanie
graficzne

  • utrzymanie konwencji storytelling
  • każdorazowe przygotowanie projektu również dla wersji responsywnej stron

4

Wdrożenie

  • prace programistyczne nad wdrożeniem kreacji do serwisów dla ING Banku Śląskiego w wersji desktop oraz RWD

1

Prace
koncepcyjne

  • stworzenie dedykowanej do akcji postaci Sprytnego Alberta
  • sezonowe kreowanie przygód bohatera związanych z zakupami w Internecie

2

Copywriting

  • opisywanie przygód Alberta językiem prostym i zrozumiałym dla użytkowników
  • bezpośrednie wskazywanie zalet użytkowania karty płatniczej

3

Projektowanie
graficzne

  • utrzymanie konwencji storytelling
  • każdorazowe przygotowanie projektu również dla wersji responsywnej stron

4

Wdrożenie

  • prace programistyczne nad wdrożeniem kreacji do serwisów dla ING Banku Śląskiego w wersji desktop oraz RWD

Efekty

Kampania realizowana była przez cały 2014 rok. W jej ramach powstało 5 różnych stron opowiadających o różnych aspektach korzyści wynikających z płacenia kartą przez internet. W ich skład wchodziły następujące realizacje:

1. „Albert, Babcia i karta kredytowa ING”

Zobacz >

2. Albert, karta kredytowa ING i zakupy za granicą”

Zobacz >

3. „Albert, karta i wakacje”

Zobacz >

4. „Jesień z Ablertem i kartą kredytową ING”

Zobacz >

5. „Święta z Albertem i kartą kredytową ING”

Zobacz >
Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
FreshMail.pl
 
Zapisz się na nasz cykliczny Newsletter!
Dołącz do grona naszych odbiorców.
Dwa razy w miesiącu czeka na Ciebie porcja aktualności ze świata UX.
Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl