CERAMIKA PARADYŻ


Uruchomienie sklepu internetowego

Wiodący producent płytek ceramicznych

ponad 3 tys.

produktów w e-sklepie

Cel projektu

Celem było zaprojektowanie sklepu internetowego dla producenta płytek ceramicznych – sklep powinien nakłaniać użytkownika do zakupu asortymentu on-line bezpośrednio u producenta. Wyzwania projektu to przede wszystkim trudna branża i klient – większość użytkowników (co zostało zidentyfikowane w badaniach) dużą wagę przywiązuje do możliwości zobaczenia płytki na żywo w off-linie. Użytkownicy boją się także kupować płytki w internecie m.in. z powodu obawy o problemy z dostawą czy otrzymania partii towaru innego niż oczekiwali (inny odcień koloru).

Proces

2

Analiza desk-
research

zebranie danych o wielkości rynku, zwyczajach zakupowych, charakterystyce użytkowników

4

Analiza
konkurencji

dane jakościowe i ilościowe o konkurencji polskiej oraz zagranicznej

6

Biznes
plan

wsparcie biznesu w podjęciu decyzji o uruchomieniu projektu

8

Badania
użyteczności

wywiady z użytkownikami w celu dopracowania makiet

1

Start
projektu

Wstępna decyzja biznesowa o uruchomieniu e-sklepu

3

Badania
focusowe

Wywiady z użytkownikami (architekci, projektanci, inwestorzy, osoby indywidualne)

5

Strategia

Zarys funkcjonalności oraz strategii biznesowej

7

Projekt
funkcjonalny

Szkice, makiety oraz prototypy

9

Projekt
graficzny

wypracowanie look&feel sklepu internetowego

Proces

1

Start
projektu

Wstępna decyzja biznesowa o uruchomieniu e-sklepu

2

Analiza desk-
research

zebranie danych o wielkości rynku, zwyczajach zakupowych, charakterystyce użytkowników

3

Badania
focusowe

Wywiady z użytkownikami (architekci, projektanci, inwestorzy, osoby indywidualne)

4

Analiza
konkurencji

dane jakościowe i ilościowe o konkurencji polskiej oraz zagranicznej

5

Strategia

Zarys funkcjonalności oraz strategii biznesowej

6

Biznes
plan

wsparcie biznesu w podjęciu decyzji o uruchomieniu projektu

7

Projekt
funkcjonalny

Szkice, makiety oraz prototypy

8

Badania
użyteczności

wywiady z użytkownikami w celu dopracowania makiet

9

Projekt
graficzny

wypracowanie look&feel sklepu internetowego

Projekt