fbpx
Artboard Created with Sketch.

Customer Journey Buying Map

ideacto oferta

Mapa podróży klienta to narzędzie pozwalające zamapować całą drogę użytkownika od zakupu prouktu czy usługi po obsługę posprzedażową. Dzięki CJBM możemy zrozumieć pełną perspektywę klienta, znaleźć mocne oraz słabe strony funkcjonowania usługi czy szerzej - firmy. Analizujemy całą ścieżkę, jaką przeszedł klient – od momentu zainteresowania się usługą/produktem, przez zakup, aż po ostatni kontakt z przedsiębiorstwem (np. obsługę posprzedażową lub reklamacyjną). Identyfikujemy krytyczne momenty w podróży, które należy szybko zmienić, by nie tracić klientów, a także te, które mogą stanowić przewagę konkurencyjną w przyszłości – pozwolą klientów jeszcze silniej emocjonalnie związać z marką. Efektem prac jest mapa/matyrca prezentująca w sposób graficzny wszystkie opisane zależności. Mapa ta stanowi ważny dokument w każdym procesie projektowym skupionym na użytkowniku.

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
FreshMail.pl
 
Zapisz się na nasz cykliczny Newsletter!
Dołącz do grona naszych odbiorców.
Dwa razy w miesiącu czeka na Ciebie porcja aktualności ze świata UX.
Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl