Redesign serwisu internetowego

Dostarczamy kompleksowe usługi w procesach przeprojektowania serwisów i sklepów internetowych. Audytujemy, analizujemy, badamy i projektujemy UX/UI. Zapewniamy optymalizację konwersji (CRO) i zaawansowaną analitykę internetową.

Redesign serwisu internetowego – proces

Udany redesign serwisu internetowego prowadzony jest z wykorzystaniem danych ilościowych oraz jakościowych (click trackingheatmapy, visit recording). Często wykorzystujemy także badania z użytkownikami oraz wyniki audytu użyteczności.

W ramach kompleksowego procesu redesignu zapewniamy:

Sprawdź w jaki sposób sprawnie zrealizować redesign serwisu – przeczytaj e-book, który powstał na bazie doświadczeń IDEACTO i naszych partnerów.

Kosz przeprowadzenia projektu redesignu serwisu internetowego uzależniony jest od zakresu realizowanych prac. Wypełnij formularz kontaktowy, aby otrzymać ekspercką wycenę.

Redesign serwisów internetowych
Redesign serwisów internetowych

Doświadczenie zespołu

Specjalizujemy w branżach e-Commerce, fin-tech i ubezpieczeniach. Projektowane przez IDEACTO serwisy internetowe były wielokrotnie nagradzane zdobywając m.in.:

  • czterokrotne nagrody Webstar Festival – The Best Website in Poland
  • dwukrotne nagrody Impactor – Marketing Project of the Year
  • nagroda Silver Efekton – Social Media Case
  • nagroda Webstar Festival – The best on-line campaign
  • dwukrotna nagroda Content Marketing Awards – Marketing Project of the Year

Dotychczas zrealizowaliśmy przeprojektowanie serwisów internetowych m.in. dla WSB, Showroom, Estyl, Vehiculum, Eurobank, Nest Bank, czy KFC.

Nowa #lepszastrona Wyższych Szkół Bankowych

Nowa #lepszastrona Wyższych Szkół Bankowych

TEB Akademia

Nowa platforma Wyższych Szkół Bankowych to przede wszystkim ukłon w kierunku studentów ceniących sobie “work-life balance”. WSB wyciąga dłoń w kierunku wszystkich tych, którzy chcą pogodzić pracę ze studiami. W redesignie platformy skupiliśmy się przede wszystkim na podejściu mobile first.

Redesign

Redesign

Showroom

W ramach kompleksowego przeprojektowania platformy dokonaliśmy analizy danych ilościowych oraz jakościowych, co w połączeniu z audytem eksperckim pozwoliło nam wyznaczyć kluczowe obszary optymalizacji

Redesign

Redesign

ESTYL

Bazując na pogłębionych analizach danych ilościowych i jakościowych, opracowaliśmy oraz zrealizowaliśmy koncepcję kompleksowego redesingu platformy e-Commerce pod Magento 1

Zmiany na zachodzie

Zmiany na zachodzie

Vehiculum

Dla berlińskiego startupu w ramach stałej obsługi optymalizacyjnej realizujemy analizę danych ilościowych oraz jakościowych, a następnie na ich podstawie rozwijamy usługę w obszarze UX oraz UI

Bankowość user friendly

Bankowość user friendly

Eurobank

Przeprowadziliśmy redesign serwisu informacyjnego eurobank.pl, którego celem było ukazanie świata finansów osobistych w bardziej przyjaznej dla klienta formie. Prace obejmowały kompleksowy redesign serwisu zarówno pod kątem user experience jak i warstwy graficznej.

Redesign serwisu informacyjnego banku

Redesign serwisu informacyjnego banku

Nest Bank

IDEACTO przeprowadziło kompleksowy redesign serwisu informacyjnego Nest Bank wspólnie z naszym partnerem technologicznym (Unity Group).

Świecimy przykładem

Świecimy przykładem

Iluve

Zrealizowaliśmy kompleksowy proces projektowania e-Commerce - od analizy rynkowej modelu biznesowego (Business Model Canvas + Service Design), przez naming i branding aż po projekt UX i UI wraz z wytycznymi wdrożeniowymi. Projekt zdobył główną nagrodę za Design w konkursie e-Commerce Polska Awards.

Projekt, który zmieści się w torebce

Projekt, który zmieści się w torebce

Wittchen

Opracowaliśmy wersję responsywną serwisu na bazie pogłębionej analizy danych oraz przy wykorzystaniu metodyki Service Design.

Lojalność na nowo

Lojalność na nowo

Bankujesz - zyskujesz

Przeprojektowaliśmy zasady, mechanikę oraz interface programu lojalnościowego Bankujesz-Zyskujesz oraz zajęliśmy się stałą obsługą projektu.

Stworzenie platformy e-Commerce

Stworzenie platformy e-Commerce

Paradyż

Na bazie badań oraz pogłębionej analizy rynkowej opracowaliśmy i zaprojektowaliśmy unikalny model prezentacji oraz sprzedaży niestandardowego asortymentu e-Commerce.

Łączymy offline z online

Łączymy offline z online

KFC

Zaprojektowaliśmy nową wersję interfejsu dla interaktywnych kiosków do zamawiania posiłków w restauracjach KFC.

Nasze publikacje

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu UX przekuwamy także na wiedzę, którą dzielimy się z Wami na naszym blogu i w cyklicznych publikacjach.