Wdrożenia i audyt Google Analytics

Oferujemy wdrożenia Google Analytics dla serwisów i sklepów internetowych. Praca obejmuje konfigurację konta Google Analytics w zakresie integracji z pozostałymi usługami Google, utworzenia dedykowanych widoków, raportowania danych demograficznych, czy konfigurację celów i zdarzeń niestandardowych. W przypadku serwisów e-Commerce zapewniamy również wdrożenie Google Analytics Enhanced Ecommerce.

ideacto oferta

Wdrożenia Google Tag Managera

Dzięki dogłębnej znajomości Google Tag Manager zapewniamy konfigurację m.in. kodów śledzenia (Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel), kodów Google Analytics Ecommerce i Enhanced Ecommerce, niestandardowych zdarzeń (kliknięcia elementów, śledzenie formularzy, przewijania strony). Większość prac jesteśmy w stanie zrealizować bez konieczności zapewniania wsparcia IT po stronie naszego klienta, dzięki zastosowaniu autorskich skryptów.

ideacto oferta

Audyt Google Analytics

Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy serwis internetowy bez wdrożonego Google Analytics. Jednak bez gwarancji zbierania poprawnych danych ilościowych trudno jest podejmować prawidłowe decyzje biznesowe. W IDEACTO wykonujemy audyty wdrożenia narzędzi analitycznych – Google AnalyticsGoogle Tag Manager. Świetnym uzupełnieniem audytu analityki jest audyt użyteczności.

Audyt Google Analytics obejmuje weryfikację poprawności wdrożenia kodu śledzącego w serwisie, sprawdzenie konfiguracji usługi i widoków na koncie Google Analytics oraz audyt zbieranych zdarzeń i celów. Wynikiem audytu jest raport zawierający diagnozę problemów oraz propozycję ich rozwiązania.

ideacto oferta

Wdrożenia click tracking

Wykonujemy wdrożenia narzędzi do generowania map ciepła (heatmap) dla kliknięć (click tracking) oraz przewijania strony (scroll heatmaps). Badanie polega na weryfikacji w jakie elementy serwisu użytkownicy klikają najczęściej, w jaki sposób poruszają kursorem myszki po ekranie oraz jak daleko przewijają stronę. Efekty badania zwykle wizualizowane są w formie tzw. mapy ciepła (heat mapa, click mapa, scroll mapa). Zwykle wykorzystujemy pakiet narzędzi Hotjar, choć nie stronimy od innych narzędzi jeżeli takie są wymagania naszego klienta (np. Crazy EGG, Yandex Metrica)

Oferujemy również wdrożenie nagrywania sesji użytkownika (vistit recording). Badanie polega na nagrywaniu tego w jaki sposób użytkownik porusza się w procesie na stronie internetowej (np. zakup produktu, wypełnienie formularza kontaktowego).

ideacto oferta

Wdrożenia testów A/B

Oferujemy wdrożenia narzędzie do przeprowadzania testów A/B prezentujących użytkownikom różne wersji danej podstrony w celu wybrania najlepiej konwertującego rozwiązania. Zapewniamy testowanie jednocześnie kombinacji wielu elementów (Multivariate Testing, MVT).

Procedurze testowania poddajemy warianty takich elementów jak nagłówek, przycisk call-to-action, czy inne elementy graficzne takie jak zdjęcia lub ilustracje. Wykorzystujemy narzędzia Google OptimizeOptimizelyOmniconvert. Do interpretacji zebranych danych zwykle wymagana jest poprawna konfiguracja Google Analytics.

Optymalizacja konwersji w e-Commerce

Zapisz się na cykl wiadomości opisujących proces optymalizacji konwersji (CRO) dla e-Commerce.

Zobacz darmową publikację