Zapisz się na cykl wiadomości opisujących proces optymalizacji konwersji (CRO) dla e-Commerce.

Optymalizacja konwersji w e-Commerce

Sprawdź najpopularniejsze narzędzia CRO (Conversion Rate Optimization).

Twórz i weryfikuj hipotezy testowe dla optymalizacji konwersji w e-Commerce.

Dowiedz się jak skonfigurować i przeprowadzić testy A/B w Twoim serwisie internetowym.

Korzystaj z naszego doświadczenia

ZAPISZ SIĘ

Koszyk Roku 2019

pierwsze miejsce w kategorii mobile

-60% współczynnik odrzuceń

+46% współczynnik konwersji

+226% liczby leadów

+231% powracalność użytkowników

Vehiculum

Nest Bank

Wittchen

Marcin swoje doświadczenie zdobywał m.in. jako Head of Digital w Nest Banku, gdzie zaprojektował oraz wdrożył kompleksową analitykę internetową oraz proces optymalizacji konwersji. Zarządzał także agencją performance marketing Digital Hill w Unity Group.


Jest wykładowcą akademickim na studiach podyplomowych z zakresu e-Commerce i e-Marketingu. Współautorem największej polskiej publikacji o sklepach internetowych "Biblia eBiznesu." oraz "Biblia eBiznesu 2. Nowy Testament". Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Marcin Cichoń

Head of Growth w IDEACTO

Autor cyklu wiadomości

ZAPISZ SIĘ

Jesteśmy agencją UX&CRO. Naszą pracę opieramy na danych z analiz ilościowych (analityka) i jakościowych (badania). Wyróżniamy się analitycznym podejściem do projektowania produktów cyfrowych w branżach e-Commerce, fin-tech i ubezpieczeniach.

Warszawa | ul. Równoległa 4a

Wrocław | ul. Kościuszki 82

Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z Polityką Prywatności. W Twojej przeglądarce możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania lub dostępu do cookies.Polityka prywatności