„Świeć Się z ENERGĄ” na Święta - Grupa ENERGA i Ideacto szukają świątecznych miast

Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.

W ramach Plebiscytu Miast internauci głosują na najpiękniej oświetlone miasto w Polsce. Oceniane są zdjęcia świątecznych iluminacji miejskich, głosować można przez facebookową aplikację na www.facebook.com/swiecsie oraz przez oficjalny serwis akcji www.swiecsie.pl. Plebiscyt podzielono na 2 etapy: wojewódzki i finał ogólnopolski. Do 2 stycznia 2012 r. można wybierać najpiękniejsze miasta poszczególnych województw. Następnie do 15 stycznia zostaną wybrane najpiękniejsze miejskie iluminacje świąteczne spośród miast – finalistów.

Agencja Ideacto stworzyła aplikację i serwis, a także prowadzi komunikację na Facebooku i serwisie konkursowym swiecsie.pl. Za media relations konkursu i współpracę z miastami odpowiedzialna jest Neuron Agencja PR.

Oprócz głosowania w Plebiscycie, Internauci mają szansę na zdobycie cennych nagród (m.in. IPada 2, telewizora 3D, lustrzanki cyfrowej) w konkursach indywidualnych – łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł. „Mój Dom”, „Moje Miasto”, „KreAkcja!” to szansa na pochwalenie się fotograficznymi umiejętnościami i oddanie świątecznego klimatu na zdjęciach. Wszystkie konkursy nadzoruje Ideacto, agencji udało się też pozyskać do tegorocznej edycji nowego Partnera – firmę Praktiker. Dzięki temu Internauci mogą brać udział w jeszcze jednym konkursie – na najlepsze zdjęcia świątecznych dekoracji zakupionych w Praktikerze.

Organizatorzy akcji liczą na sukces tegorocznej edycji i zaangażowanie jak największej ilości Internautów. Poprzeczka postawiona jest wysoko w zeszłym roku do zabawy włączyło się ponad 260 tysięcy użytkowników. Działania doceniono także za skuteczną promocję. Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010 akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Ponadto projekt został wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w kategorii PR korporacyjny.

Polecane artykuły

`