fbpx

UX Czwartek #13

Mamy nadzieję, że trzynasta odsłona UX Czwartku nie okaże się dla nas pechowa. Zwłaszcza, że nie brakuje w niej nowinek z obszarów UX i e-commerce. Dziś razem z Grzegorzem Rogackim spoglądamy w przyszłość sklepów stacjonarnych, a z kolei Małgorzata Jabłońska i Natalia Bienias zabiorą nas w świat neuronauki. Do tego co nieco o tooltipach, skutecznych landing page’ach i świętach nietypowych.


Tak przy okazji – wiecie, że dziś obchodzimy Dzień Jojo? 🙂

 

 

 

 

 

1. Czy sklepy stacjonarne przetrwają?

Architekt Grzegorz Rogacki w swoim artykule nakreśla kierunek zmian, w obliczu których stają właściciele sklepów stacjonarnych oraz wskazuje na zmieniającą się rolę handlu off-line.

2. Promo na każdy dzień

Dzień Drzemki w Pracy, Święto Dobrych Rad a może Światowy Dzień Żonglerki? Specjaliści z Quarticonu podpowiadają, jak wykorzystać rozmaite okazje do zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.

3. Podpowiadamy o podpowiedziach

Czym są tooltipy, pewnie wie każdy z Was, ale w jaki sposób przekuć je w realne korzyści dla biznesu? Przeczytacie o tym w tekście Katryny Balboni. Znajdziecie w nim też kilka przykładów i świetne video na koniec.

4. Zwiększamy konwersję

Jak stworzyć idealny landing page i zatrzymać na nim klienta? Mamy dla Was 7 zasad, dzięki którym może się to udać.

5. Wideo: Neuronauka, sztuka i projektowanie

Jak mózg i działalność twórcza na siebie wpływają? Obejrzyjcie zapis webinaru, podczas którego dr Małgorzata Jabłońska i Natalia Bienias opowiadały o tych specyficznych powiązaniach.

Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

Polecane artykuły

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
FreshMail.pl
 
Zapisz się na nasz cykliczny Newsletter!
Dołącz do grona naszych odbiorców.
Dwa razy w miesiącu czeka na Ciebie porcja aktualności ze świata UX.
Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
Najlepsze praktyki projektowania, gorące newsy z rynku UX/UI i przedpremierowy dostęp do specjalnych publikacji IDEACTO!
Zapisz się na newsletter - otrzymuj tylko wartościowe informacje!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
`