fbpx

UX Czwartek #19 ☠️

Ahoj, dziś Międzynarodowy Dzień Mówienia jak Pirat! A my przypływamy naszą UX-ową łajbą wraz z porcją ciekawych artykułów z obszaru projektowania. Będzie sporo o interakcjach, doświadczeniach użytkownika – webowych, jak i mobilnych, ale także o biznesowym podejściu do kreowania produktu czy usługi. Ale to nie wszystko.

Może spotkamy się niebawem, aby porozmawiać o tym, jak zaprojektować eCommerce, który sprzedaje?

Zapraszamy 25 września do Warszawy, na autorskie warsztaty, podczas których pokażemy jak projektować, co i dlaczego badać oraz jak sprawić, by klienci sklepu byli bardziej zaangażowani. Po więcej informacji odnośnie szkolenia i zapisów odsyłamy do strony wydarzenia.

Przybywajcie! (ilość miejsc ograniczona)

1. Design ma znaczenie

Co roku Fast Company wyróżnia najbardziej innowacyjne produkty (nie tylko cyfrowe), pokazując jak przemyślany design może pozytywnie wpłynąć na ich użytkowanie, a nawet zmienić świat na lepsze. Sprawdźcie, jak sprawić by książka była bardziej dostępna oraz jak stworzyć buty, które mogą być poddane wielokrotnemu recyklingowi.

2. Wskaż kierunek

Dlaczego wskazówki kierunkowe w interfejsach, które projektujemy są tak ważne i w jaki sposób mogą pomóc użytkownikowi szybciej, sprawniej i zrealizować swój cel? Dowiecie się tego z artykułu na blogu Tubik Studio, gdzie poza teorią autorzy dzielą się także mnóstwem przykładów.

3. Sprzedaj wynik, nie produkt

Kilka słów o Mailchimpie, który tak naprawdę stanowi punkt wyjścia do rozważań na temat tego, jak o produkcie mówić przez pryzmat możliwych do osiągnięcia dzięki niemu wyników, zmiany, którą wywoła oraz jak sprawić, by stał się nieodłącznym i ważnym, elementem historii klientów i użytkowników.

4. Wybór należy do Ciebie

Wzrost udziału w korzystaniu z urządzeń mobilnych kosztem desktopu powoduje, że user experience tych pierwszych jest coraz lepszy. Okazuje się jednak, że użytkownicy kluczowe czynności on-line wciąż wolą wykonywać na większym ekranie. Sprawdźcie do jakich jeszcze wniosków doszli badacze NN Group w ramach projektu Life Online.

5. Projektowanie interakcji

Czy projektant UX powinien myśleć o interfejsie czy strategii produktu? O funkcjonalnościach czy wynikach biznesowych? A może o wszystkim naraz? Intercom postanowił podzielić się fundamentalnymi zasadami projektowania interakcji, do których na co dzień stosują się jego projektanci.

Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

Polecane artykuły

Nie przegap kolejnego UX Czwartku!
Zapisz się na listę. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
FreshMail.pl
 
Zapisz się na nasz cykliczny Newsletter!
Dołącz do grona naszych odbiorców.
Dwa razy w miesiącu czeka na Ciebie porcja aktualności ze świata UX.
Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
Najlepsze praktyki projektowania, gorące newsy z rynku UX/UI i przedpremierowy dostęp do specjalnych publikacji IDEACTO!
Zapisz się na newsletter - otrzymuj tylko wartościowe informacje!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-038, ul. Kościuszki 14. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Polityka Prywatności.*

FreshMail.pl
 
`