Cel projektu
Wszystkie nasze działania miały na celu ułatwienie korzystania ze sklepu, a tym samym zwiększenie zaangażowania klientów, a więc dłuższego ich przebywania na stronie oraz odwiedzania większej liczby podstron.
Opracowaliśmy wersję responsywną serwisu na bazie pogłębionej analizy danych oraz przy wykorzystaniu metodyki Service Design. Przeprowadziliśmy redesign sklepu internetowego, gdzie poza optymalizacją warstwy UX, celem było unowocześnienie i podkreślenie charakteru premium marki.
Wszystkie nasze działania miały na celu ułatwienie korzystania ze sklepu, a tym samym zwiększenie zaangażowania klientów, a więc dłuższego ich przebywania na stronie oraz odwiedzania większej liczby podstron.
Hołdując zasadzie mobile first, nasze wysiłki skupiliśmy na usprawnieniu sklepu na urządzeniach mobilnych. Nie zapomnieliśmy jednak przy tym o wersji desktopowej i już rozpoczynając prace nad projektem, podeszliśmy do niego bardzo kompleksowo.
Nasi specjaliści UX przeprowadzili pogłębioną analizę danych, dzięki której dowiedzieliśmy się, jakie elementy serwisu wymagają poprawy. Następnie, kierując się otrzymanymi wynikami, projektanci zajęli się tworzeniem makiet, na podstawie których eksperci UI zaprojektowali grafiki serwisu. Zależało nam na zwiększeniu czytelności oraz intuicyjności poruszania się po sklepie. Dlatego przeprojektowaliśmy kartę produktu, a także strukturę kategorii, w taki sposób, aby jak najlepiej odzwierciedlała asortyment produktów marki.
Stworzone projektu usystematyzowaliśmy w formie design systemu, by następnie przekazać je do zaprzyjaźnionej firmy wdrożeniowej, z którą współpracowaliśmy by zapewnić konsekwencję wdrożenia opracowanych przez IDEACTO projektów UX/UI.