Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


Jesteśmy agencją
UX i CRO

Specjalizujemy się w projektowaniu i optymalizacji produktów cyfrowych. W pracy wspieramy się badaniami z użytkownikami oraz zaawansowanymi narzędziami AI, by dostarczyć klientom pożądany efekt, a użytkownikom satysfakcję z użycia interfejsu.

Wyróżnienia

001
002
003
004
005

Kluczowe usługi

Audyty i analizy użyteczności, Audyty WCAG, Wywiady pogłębione (IDI), Testy z użytkownikami, Ankiety SUS, Badania NPS, Persony, Mapa podróży użytkownika, Architektura informacji, Wireframe, Projektowanie funkcjonalne, Projektowanie graficzne, Projektowanie doświadczeń użytkownika (CX), Tworzenie prototypów i interakcji,  Testy A/B, Optymalizacja konwersji, Analiza danych.

Kim jesteśmy

Korzenie i rozwój

IDEACTO zostało założone w 2008 roku jako agencja konsultingowa specjalizująca się w transformacji cyfrowej. Z czasem, zdobywając doświadczenia, poszerzaliśmy swoje kompetencje, dziś realizując kompleksowy zakres usług związanych z projektowaniem i optymalizacją produktów cyfrowych.

Nasze kompetencje 🛠️

  • Uważamy się za inżynierów projektowania - koncentrujemy się na funkcjonalnościach i celach biznesowych.
  • Estetyka - jak wynika z badań - ma też istotne przełożenie na efektywność. Dlatego przykładamy dużą wagę do wizualnego wymiaru naszych projektów.
  • Przez ponad 15 lat pracy, zdobyliśmy doświadczenie współpracując z ponad 500 klientami z różnorodnych branż, realizując z nimi setki tysięcy godzin projektowych, czego efektem są realizacje IDEACTO.
  • Zdobywaliśmy doświadczenia pracując m.in. dla branż takich jak: e-commerce, finanse i ubezpieczenia, IT, opieka zdrowotna, energetyka, telekomunikacja, FMCG, produkcja przemysłowa czy branża automotive, dzięki czemu posiadamy głębokie zrozumienie potrzeb klientów.
  • Nasz zespół posiada interdyscyplinarne kompetencje - w zespole zaangażowani są psychologowie, analitycy, kulturoznawcy.

Innowacja i metodologia💡

Rozwijamy własne metody pracy, wspierane przez nowoczesne narzędzia, w tym m.in. sztuczną inteligencję. Nasza metodologia pozwala na efektywną realizację projektów i tworzenie rozwiązań ściśle dopasowanych do potrzeb klientów.

Publikacje, wiedza i społeczność 📚

Systematyzujemy wiedzę i dzielimy się nią z otoczeniem rynkowym:

  • Jesteśmy autorami wielu publikacji oraz metodyk związanych z procesem przeprojektowania produktów cyfrowych czy projektowania podług wartości. Pełna lista naszych wydawnictw znajduje się w sekcji publikacje.
  • Od 2018 roku wydajemy także cykliczny newsletter "UX Czwartek" skierowany do branży UX, docierający do ponad 6000 odbiorców. Piszemy w nim o najważniejszych kwestiach związanych z szeroko rozumianą tematyką produktową, co sprawia, że także sami jesteśmy na bieżąco z tym, co ważne.
  • Dzięki naszym publikacjom, poza podstawowym zespołem IDEACTO, zbudowaliśmy UX Community - grono ponad sześciuset ekspertów oraz specjalistów, których w razie potrzeby włączamy do projektów naszych klientów. Jest to bardzo pomocne zwłaszcza, jeśli wymagana jest specjalistyczna wiedza dziedzinowa, której członkowie zespołu IDEACTO jeszcze nie posiadają lub potrzebny jest szybki start projektu. W efekcie możemy zaoferować naszym klientom efektywność, wysokie dopasowanie merytoryczne oraz dużą skalowalność zespołu.

Relacje i jakość 🤝

Od 15 lat budujemy silne i klientocentryczne relacje, dostarczając produkty o najwyższej jakości. Świadectwem tego jest wysoka pozycja IDEACTO w serwisie Clutch, zbierającym opinie o współpracy.

Jesteśmy do usług (i produktów cyfrowych).
Zapraszamy do rozmowy 👋

01.

Szczerość

Jesteśmy szczerzy względem klientów oraz względem całego zespołu. Podajemy realne terminy, nie obiecujemy rzeczy niemożliwych. Mówimy otwarcie o problemach i popełnionych błędach. Nie zamiatamy niewygodnych spraw pod dywan.

02.

Wiarygodność i zaufanie

Budujemy zaufanie dotrzymując złożonych obietnic.

03.

Odpowiedzialność

Zawsze najpierw szukamy przyczyn i rozwiązań po naszej stronie - a dopiero potem na zewnątrz. Zawsze naprawiamy popełnione przez nas błędy i nie boimy się do nich przyznać.

04.

Szacunek i gra zespołowa

Szanujemy pracę każdego członka zespołu, szanujemy klientów i ich potrzeby. Staramy się aby wszyscy w naszym teamie się wspierali. Wierzymy, że zgrany zespół osiąga więcej niż niezgrane indywidualności.

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference

Zobacz, co klienci mówią o naszej pracy