Projekt został doceniony przez jury konkursu
e-Commerce Polska Awards - iluve.com otrzymało nagrodę za najlepszy design roku wśród małego
e-Commerce.
W 94% przypadków pierwsze wrażenie użytkownika związane jest z designem a dzięki dobremu UX produktu konwersja na kliencie może wzrosnąć nawet o 400%.
Projekt został doceniony przez jury konkursu
e-Commerce Polska Awards - iluve.com otrzymało nagrodę za najlepszy design roku wśród małego
e-Commerce.
Kluczowym elementem biznesu internetowego jest punkt styku pomiędzy klientem a ofertą, czyli sklep internetowy. Na rynku istnieje wiele możliwości uruchomienia sprzedaży online. Można mieć sklep w modelu SaaS, można użyć szablonu, ale można też zainwestować we w pełni dopasowane do potrzeb biznesu rozwiązanie. Każde z podejść ma swoje zalety zależne od skali i modelu prowadzonej działalności.
Niemniej - profesjonalnie zaprojektowany sklep internetowy niesie ze sobą zestaw istotnych korzyści:
Podsumowując - inwestowanie w UX sklepu internetowego przekłada się na długoterminowy sukces i wzrost biznesu, poprzez zwiększenie konwersji, lojalności klientów, efektywności operacyjnej oraz ochronę reputacji marki.
W 95% pierwsze wrażenie użytkownika oparte jest o layout sklepu internetowego. A nawet 70% projektów internetowych upada ze względu na niską użyteczność. Niemal połowa użytkowników jest zirytowana złą optymalizacją projektu e-commerce na urządzeniach mobilnych.
(Źródła: Truelist.co, Userzoom.com, Smallbizgenius.net, UXcam.com)
Proces projektowania sklepu internetowego obejmuje wiele kroków i działań. Oto ogólny przebieg takiego procesu:
Proces projektowania sklepu internetowego jest złożony i uwarunkowany wieloma aspektami, w związku z powyższym decyzja związana z (prze)projektowaniem aplikacji sklepowej wymaga gruntownej analizy. Dzięki dobrze przeprowadzonemu procesowi, efekty prac potrafią znacząco zwrócić nakłady poniesione na przemyślane projektowanie.
W trakcie audytu użyteczności stron oprócz heurystyk użyteczności wykorzystujemy również listy kontrolne. Jedną z nich jest nasza publikacja Best Practices for E-commerce zawierająca ponad 200 rekomendacji dla projektowania sklepów internetowych.
Nowa strona internetowa spotkała się z pozytywnymi opiniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, co doprowadziło do wzrostu sprzedaży. Ideacto ustanawia jasne i otwarte kanały komunikacji, aby zapewnić efektywny przepływ pracy. Zespół jest utalentowany w różnych obszarach usług.
Praca Ideacto spotkała się z pozytywnym przyjęciem. Zespół zapewnia wysoką jakość pracy i uczciwość w pobieraniu opłat za swoje usługi. Klienci mogą oczekiwać interdyscyplinarnego zespołu, który zadba o odpowiednią realizację wymagań biznesowych.
Dzięki wysiłkom IDEACTO klient zaobserwował ogromny wzrost liczby potencjalnych klientów, powracających użytkowników i całkowitej liczby użytkowników. Projekt jest bardzo efektowny. Komunikacja i strategia były bardzo skuteczne.
Nagradzana witryna odnotowała 46% wzrost współczynnika konwersji, przekraczając oczekiwania wewnętrznego zespołu. Ideacto jest wydajne i dobrze zorganizowane, co zapewnia płynną pracę. Zespół jest kreatywny i otwarty na uwagi.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.
Audyt UX procesu zakupowego obejmuje strona kategorii, strona produktu, koszyk i finalizację zakupów. Audyt UX dodatkowych podstron obejmuje strona główna, strona wyszukiwarki, strona informacyjną.