banner
  • Redakcja IDEACTO

  • | 09.03.2011

Anna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków do pielęgnacji skóry dziecka Balneum Baby Basic, produkowanych przez koncern Almirall, dla którego agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis PielegnacjaDziecka.pl oraz komunikację na platformie Facebook związaną z tematyką serwisu. Anna Dereszowska postanowiła zająć się problemem sieroctwa społecznego, aby bez względu na sytuację rodzinną, każde dziecko miało szansę na normalne, szczęśliwe życie. Aktorka wraz z firmą Almirall oraz Fundacją Rodzin Adopcyjnych uruchomiła akcję pod hasłem „Aby Brzydkie Kaczątko stało się Łabędziem”, mająca na celu pomoc dzieciom, których rodzice nie mogą, nie chcą, bądź nie potrafią się nimi zająć z różnych przyczyn. Firma Almirall Polska sp. z o.o., stworzyła Fundusz Balneum dla Brzydkiego Kaczątka, aby zebrać środki dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych i prowadzonego przez nią Interwencyjnego Punktu Opieki, gdzie przebywają maleńkie, porzucone przez matki dzieci. Aktorka podkreśla, że sama jako mama trzyletniej córeczki Leny doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo dzieciom potrzebny jest czuły dotyk i ciepło. Agencja Ideacto aktywnie wspiera działania Funduszu Balneum dla Brzydkiego Kaczątka i w przyszłości zamierza poszerzyć zakres wsparcia dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Już teraz na stronie PielegnacjaDziecka.pl można wesprzeć Fundację, przekazując 1% podatku na jej rzecz.
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter