banner
  • Redakcja IDEACTO

  • | 23.09.2013

Agencja interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z firmą AmRest Holdings SE – właścicielem ponad 688 restauracji w Stanach Zjednoczonych, Europie środkowo-wschodniej oraz Azji, będąca reprezentantem takich marek jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King. Pierwszym zadaniem agencji było stworzenia nowego, bardziej nowoczesnego i funkcjonalnego, serwisu Burgerking.pl wraz z wersją mobilną. Obecnie Ideacto odpowiada w całości za jego utrzymanie, aktualizacje i prace graficzne. Jako jedna z kilku agencji partnerskich, wspiera inne marki AmRest (przede wszystkim KFC) w obszarze digital od strony koncepcyjnej i kreatywnej. Głównym obszarem działań jest rozwój serwisów oraz działania promocyjne w Internecie.
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter