Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


biuro prasowe
15/11/2009

Ideacto rozwija kompetencje

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Agencja konsultingowa Ideacto wprowadza do oferty prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Agencja dotychczas skupiała się na badaniu użyteczności, projektowaniu interakcji oraz strategiach internetowych. W wyniku znacznego rozszerzenia portfolio realizowanych projektów pojawiły się nowe potrzeby w zakresie generowania ruchu oraz widoczności w Internecie. Obecnie Ideacto oferuje swoim klientom kompleksowe projektowanie, ulepszanie i realizację projektów interaktywnych.

Rozwój kompetencji w zakresie mediów społecznościowych jest wynikiem dołączenia do zespołu Marty Klimowicz. Marta w ramach Ideacto zajmie się prowadzeniem działań z zakresu e-PR, takich jak organizacja wirtualnych eventów, prowadzenie forów dyskusyjnych, mikroblogowanie i blogowanie korporacyjne, budowanie marki w social media, a także powiązanymi tematycznie szkoleniami i warsztatami.

Dzięki obecności na forach dyskusyjnych, w serwisach społecznościowych czy mikroblogowaniu firma może ze swoim przekazem skutecznie docierać do internautów w miejscach, w których są oni faktycznie aktywni. Umiejętne zastosowanie blogów czy serwisów społecznościowych w komunikacji marki, do działań PR czy marketingowych daje znacznie lepsze efekty, niż standardowa reklama internetowa. Obecność w social media nie tylko przekłada się na natychmiastowe efekty, ale działa również znacznie bardziej długofalowo. Co ważne, nie należy mylić spamowania forów czy serwisów społecznościowych z działaniami e-PR. Te muszą być znacznie bardziej subtelne i dostosowane do kontekstu oraz indywidualnych oczekiwań klientów  – mówi Marta Klimowicz.

Marta jest doktorantką socjologii, badaczką Internetu i blogerką. Jest współzałożycielką inicjatywy Biznes 2.0. Od czerwca 2009 prowadzi działania e-PR dla AdTaily, popularnego systemu do sprzedaży reklam online. Obejmują one prowadzenie blogu firmowego, profili w serwisach mikroblogowych (Blip, Flaker i Twitter) i społecznościowych (Facebook i GoldenLine) oraz monitoring social media (w tym także blogów) pod kątem obecności marki.

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference