Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


biuro prasowe
4/3/2012

Impactor dla „Świeć Się” po raz drugi

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.

W przebiegającym dwuetapowo Plebiscycie Internauci głosowali na najjaśniej oświetlone miasto w Polsce. W konkursie fotograficznym zgłaszali natomiast swoje zdjęcia do jednej z czterech kategorii: Mój Dom, Moje Miasto, KreAkcja i Praktiker. Zwycięzcą Plebiscytu został Szczecin i to do niego właśnie powędrował sprzęt RTV AGD do przekazania na wybrany cel społeczny (nagroda trafiła do rodzinnego domu dziecka).

Działania konkursowe i plebiscytowe odbywały się w serwisie www.swiecsie.pl oraz na fanpage’u akcji i w aplikacji Facebookowej. Obie platformy były promowane przy pomocy zintegrowanych działań PR i ePR prowadzonych w mediach lokalnych i w mediach grupy Agora. Do akcji włączyły się również urzędy miejskie, zachęcając do wspólnej zabawy i głosowania na swoje miasto.

Wizerunkowym celem Konkursu było zbudowanie wśród odbiorców świadomości marki ENERGA jako nowoczesnej i nastawionej na dostarczanie rozwiązań energooszczędnych firmy.

Tegoroczna edycja „Świeć Się” przyciągnęła ponad 100 tys. Internautów. Serwis SwiecSie.pl miał ponad 580 tys. wejść, internauci oddali w sumie 63 tys. głosów w plebiscycie i przesłali ponad 3 tys. zdjęć do indywidualnego konkursu fotograficznego. Profil Facebookowy www.facebook.com/swiecsie zgromadził ponad 54 tys. fanów, którzy aktywnie uczestniczyli w zabawie przez cały okres jej trwania.

Twórcami konkursu są: Jarosław Kozłowski (ENERGA SA), Nikodem Krajewski (Ideacto), Krzysztof Pęcherski (Neuron APR), Marcin Pietruszka (Agora SA), Agnieszka Lizon (PanMedia Western), Krzysztof Włodarczak (Praktiker).

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference