Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.
W przebiegającym dwuetapowo Plebiscycie Internauci głosowali na najjaśniej oświetlone miasto w Polsce. W konkursie fotograficznym zgłaszali natomiast swoje zdjęcia do jednej z czterech kategorii: Mój Dom, Moje Miasto, KreAkcja i Praktiker. Zwycięzcą Plebiscytu został Szczecin i to do niego właśnie powędrował sprzęt RTV AGD do przekazania na wybrany cel społeczny (nagroda trafiła do rodzinnego domu dziecka).
Działania konkursowe i plebiscytowe odbywały się w serwisie www.swiecsie.pl oraz na fanpage’u akcji i w aplikacji Facebookowej. Obie platformy były promowane przy pomocy zintegrowanych działań PR i ePR prowadzonych w mediach lokalnych i w mediach grupy Agora. Do akcji włączyły się również urzędy miejskie, zachęcając do wspólnej zabawy i głosowania na swoje miasto.
Wizerunkowym celem Konkursu było zbudowanie wśród odbiorców świadomości marki ENERGA jako nowoczesnej i nastawionej na dostarczanie rozwiązań energooszczędnych firmy.
Tegoroczna edycja „Świeć Się” przyciągnęła ponad 100 tys. Internautów. Serwis SwiecSie.pl miał ponad 580 tys. wejść, internauci oddali w sumie 63 tys. głosów w plebiscycie i przesłali ponad 3 tys. zdjęć do indywidualnego konkursu fotograficznego. Profil Facebookowy www.facebook.com/swiecsie zgromadził ponad 54 tys. fanów, którzy aktywnie uczestniczyli w zabawie przez cały okres jej trwania.
Twórcami konkursu są: Jarosław Kozłowski (ENERGA SA), Nikodem Krajewski (Ideacto), Krzysztof Pęcherski (Neuron APR), Marcin Pietruszka (Agora SA), Agnieszka Lizon (PanMedia Western), Krzysztof Włodarczak (Praktiker).