132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto. Rok 2014 przyniósł sporo sukcesów wrocławskiej agencji interaktywnej. W spółce odnotowano 365% wzrostu w zyskach oraz o 85% większe przychody niż w latach poprzednich. Zespół agencji pracował nad ponad 130 projektami, w tym dla największych marek, takich jak: Samsung, Ceramika Paradyż, ING Bank Śląski. – Wszystkie realizowane przez nas zespół projekty przynoszą nam sporo powodów do dumy i satysfakcji. Cieszymy się, że ich jakość doceniania jest również w niezależnych konkursach, czego dowodem jest m.in. zdobyta przez Ideacto nagroda Webstar w kategorii Creative – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor Operacyjny w Ideacto. W minionym roku wiele działo się także wewnątrz agencji. Ideacto przeszło zmianę identyfikacji wizualnej firmy, w ramach której powstała m.in. nowa strona internetowa. Agencja zdobyła także pierwsze doświadczenia w organizowaniu własnych wydarzeń edukacyjnych, rozpoczynając cykl szkoleń Akademii Ideacto dla project managerów i specjalistów eCommerce. – Z podsumowaniami wiążą się postanowienia. Na pewno chcemy rozwijać się w naszych dotychczasowych usługach, a mamy apetyt na jeszcze więcej. Statystyki mówią dużo o tym, co udało nam się zrealizować, ale najważniejsze, że wciąż nie brakuje nam pomysłów na to jak wspierać e-biznesy naszych Klientów. Nie możemy się już doczekać okazji, by realizować z nimi kreatywny eCommerce – dodaje Nikodem Krajewski, CEO Ideacto. Zobacz podsumowanie roku 2014 w agencji Ideacto: infografika
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.
UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.
Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.