Dziś na naszym blogu różnorodnie. Polecamy ciekawy tekst Dona Normana o empatii w projektowaniu, a do Marcina Rudzika odsyłamy po drugą część podcastu o customer experience. Coś dla siebie znajdą też osoby zajmujące się tworzeniem animacji, a jeśli ktoś z Was zabiera się za projektowanie filtrowania, znajdzie u nas porcję cennych porad.
1. Dlaczego Don Norman nie wierzy w empatyczny design
Gościnnie na łamach bloga Adobe, Don Norman wyjaśnia, dlaczego koncentracja na empatii w projektowaniu nie ma większego sensu. Na tym jednak nie kończy, udzielając odpowiedzi na pytanie: skoro nie empatia, to co innego?
2. E-book: Animation Handbook
Ryan McLeod dla InVision e-book o tworzeniu animacji i roli jaką pełnią w projektowaniu produktów cyfrowych. Smacznego!Ps. Polecamy także inne pozycje dostępne na designbetter.com
3. Dobrze zaprojektowane filtrowanie
Zhiyu Xue w swoim artykule podpowiada, o czym pamiętać i o co zadbać projektując funkcję filtrowania.
4. Podcast: Customer Experience w sklepie internetowym cz.2
Druga część podcastu Marcina Rudzika o customer experience. Tym razem skoncetrowany na podstawach projektowania customer journey map.
5. Nie tylko dla fanów Batmana
Pół żartem, pół serio o projektowaniu skoncentrowanym na użytkowniku. Zachęcamy do wzięcia udziału w etapie ideacji!
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]