Mamy nadzieję, że trzynasta odsłona UX Czwartku nie okaże się dla nas pechowa. Zwłaszcza, że nie brakuje w niej nowinek z obszarów UX i e-commerce. Dziś razem z Grzegorzem Rogackim spoglądamy w przyszłość sklepów stacjonarnych, a z kolei Małgorzata Jabłońska i Natalia Bienias zabiorą nas w świat neuronauki. Do tego co nieco o tooltipach, skutecznych landing page’ach i świętach nietypowych.
Tak przy okazji – wiecie, że dziś obchodzimy Dzień Jojo? 🙂
1. Czy sklepy stacjonarne przetrwają?
Architekt Grzegorz Rogacki w swoim artykule nakreśla kierunek zmian, w obliczu których stają właściciele sklepów stacjonarnych oraz wskazuje na zmieniającą się rolę handlu off-line.
2. Promo na każdy dzień
Dzień Drzemki w Pracy, Święto Dobrych Rad a może Światowy Dzień Żonglerki? Specjaliści z Quarticonu podpowiadają, jak wykorzystać rozmaite okazje do zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.
3. Podpowiadamy o podpowiedziach
Czym są tooltipy, pewnie wie każdy z Was, ale w jaki sposób przekuć je w realne korzyści dla biznesu? Przeczytacie o tym w tekście Katryny Balboni. Znajdziecie w nim też kilka przykładów i świetne video na koniec.
4. Zwiększamy konwersję
Jak stworzyć idealny landing page i zatrzymać na nim klienta? Mamy dla Was 7 zasad, dzięki którym może się to udać.
5. Wideo: Neuronauka, sztuka i projektowanie
Jak mózg i działalność twórcza na siebie wpływają? Obejrzyjcie zapis webinaru, podczas którego dr Małgorzata Jabłońska i Natalia Bienias opowiadały o tych specyficznych powiązaniach.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]