Zachęcamy Was, by chwilę oderwać się od Face App i zerknąć na nasze dzisiejsze rekomendacje, bo znajdziecie tam naprawdę sporo dobrego.
Dwa materiały video, jeden poświęcony warsztatowi UI Designera i drugi o eCommerce, ze szczególnym uwzględnieniem branży fashion. A jak o modzie i sprzedaży online mowa, to wiadomo, że musi pojawić się Zalando. Do tego pomocny przewodnik po BMC, kilka słów o modernizacji menu filtrowania i związanych z tym korzyściach. Na finał… sprawdzamy, co przyniesie przyszłość 😉
Przy okazji dodamy, że szukamy UX Designerów do naszego teamu. Jeśli jesteś zainteresowany/a, zachęcamy do odwiedzenia strony, gdzie zamieszczamy komplet informacji w temacie.
1. Business Model Canvas – jak to ugryźć?
Artykuł Tomasza Tomaszewskiego, z którego dowiecie się jak krok po kroku, przeprowadzić warsztat BMC i co kluczowe, umiejętnie wykorzystać jego efekty na kolejnych etapach prac.
2. Szczegóły mają znaczenie
Adze Genesha, Product Designer w Tokopedia, na łamach Medium podzielił się casem związanym z przebudową menu filtrów, co w efekcie spowodowało znaczący wzrost CVR. Kolejny ciekawy przykład potwierdzający założenie, że często mała zmiana może wywołać naprawdę niezły efekt.
3. eCommerce Talks #1: Rozmowa z Felixem Kreyerem, ex VP Zalando
Premierowy odcinek podcastu Divante, z udziałem Felixa Kreyera, który w krótkiej rozmowie podzielił się swoimi doświadczeniami oraz opowiedział m.in. o tym, dlaczego tak wiele firm chce być drugim Zalando i czy jest to możliwe.
4. UI Design Q&A, czyli Natalia Bienias mówi jak jest
Na kanale by Zebza najnowszy odcinek, z którego dowiecie się naprawdę sporo na temat pracy UI Designera. Pomocny materiał zarówno dla tych, którzy dopiero planują rozpocząć swoją przygodę z UI, jak i dla tych już bardziej zaprawionych w projektowych bojach.
5. Wywróż sobie przyszłość
Żadna wróżka nie powie Ci tego, co Tarot-o-Bot. Sprawdź co Cię czeka!
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]