W pierwszym wrześniowym UX Czwartku przygotowaliśmy co nieco o kreowaniu produktów i badaniach dostępności. Waszą uwagę kierujemy również na ciekawe case study związane z przewidywaniem zachowań użytkowników i artykuł poświęcony dyrektywie PSD2.
Do lektury rekomendujemy zaopatrzyć się w pizzę z podwójnym, a może nawet z potrójnym serem, w końcu dziś jej święto.
1. Product Discover – jak planować rozwój produktu?
Wykreowanie produktu, który zyska sympatię użytkownika, ale też stanie się dla niego ważny, to nie lada wyzwanie. Michał Reda w artykule „Jak budować i rozwijać świetne produkty, czyli Product Discovery w akcji” odkrywa i wyjaśnia dla Was tajniki planowania tego procesu, zwłaszcza w jego wczesnej fazie.
2. ASOS Case Study: O wpływie zdjęć produktów na konwersję
Na przykładzie sklepu ASOS, projektant UI Raptis Dimitris pokazuje, jak można wykorzystywać innowacyjne narzędzia i technologie (jest AI!) do przewidywania zachowań użytkowników w przyszłości. Uzyskane wyniki są zaskakujące, sami sprawdźcie!
3. Badanie dostępności – sprawdźcie, jak nie strzelić sobie w stopę
Jakub Dębski w artykule „Dajmy spokój z tymi audytami!” krytycznym okiem spojrzał na wyniki pracy ekspertów od dostępności. W efekcie powstała lista porad związanych z tworzeniem lepszych audytów, ale także szereg rekomendacji, czym je zastąpić.
4. Bankowość elektroniczna w nowej odsłonie, czyli co nas czeka w najbliższej przyszłości
Wielkimi krokami (już 14 września) zbliżamy się do wejścia w życie unijnej dyrektywy PSD2. Napisany przez Michała Kisiela artykuł dla portalu bankier.pl traktuje o jej głównych założeniach i zmianach, które czekają klientów korzystających z bankowości internetowej i mobilnej.
Już niebawem coś więcej w tym temacie od teamu Ideacto. Miejcie oczy i uszy otwarte.
5. Na koniec – małe wsparcie dla przepracowanych
Ciągły stres, wygórowane oczekiwania, niekończąca się walka z czasem, funkcjonowanie na najwyższych obrotach – brzmi znajomo? Pod linkiem znajdziecie proste rozwiązania skomplikowanych problemów. Wystarczy jedno kliknięcie!
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.
[FM_form id=”1″]