Dzisiaj wyszperaliśmy garść porad na temat prowadzenia własnego biznesu oraz wykorzystania sztucznej inteligencji. Do tego dorzucamy teksty o przyciąganiu uwagi użytkowników (Netflixa) i pozostawianiu dobrego wrażenia. W Dniu Pisma Ręcznego nie mogło też zabraknąć porad na temat poprawienia czytelności tekstów na stronie.
1. 22 „lekcje” dla małych firm
To może być dobry rok dla Waszego biznesu. Jeśli chwilowo nie macie pomysłu, jak ustalić priorytety na najbliższe miesiące, może zainspiruje Was punkt widzenia właścicieli małych firm – ich wypowiedzi znajdziecie w zestawieniu przygotowanym przez Madeline Blasberg z Leadpages.
2. AI w produktach cyfrowych
W jednym z artykułów w serwisie UX Planet Nadya Tsech, projektantka rozwiązań B2B, wskazuje, o co należy zadbać określając wymagania biznesowe dla nowego produktu cyfrowego. Sprawdźcie, w jakim zakresie warto zastosować algorytmy sztucznej inteligencji w Waszej aplikacji lub na stronie.
3. Bezsenne noce z Netflixem
Chwila wytchnienia z Netflixowym serialem zmieniła się w nieprzespaną noc? Wygląda na to, że spora w tym zasługa zabiegów stosowanych przez twórców serwisu streamingowego, o czym donosi w swoim opracowaniu Madeline Morley z Eye on Design.
4. Jak zbudować dobre wrażenie?
W serwisie Axess Lab udostępniono tekst kwestionujący rolę pierwszego wrażenia w trakcie interakcji z produktami cyfrowymi. Hampus Sethfors podpowiada w nim jak budować pozytywne doświadczenia użytkowników korzystając m.in. z wyników badań noblisty Daniela Kahnemana.
5. Sposoby na czytelne teksty
Kropką nad “i” będą wskazówki pomagające zadbać o czytelność tekstów umieszczanych na stronach internetowych. W materiale na swoim kanale YouTube podzielił się nimi projektant Caler Edwards.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach. [FM_form id=”1″]