Dzisiejszego święta nie trzeba anonsować – życzymy smacznych churrosów, bomboloni i kiachli. Warto potem spalić nieco kalorii, a że podobno mózg zużywa energię najszybciej, polecamy zestaw aktywizujących tekstów. Zaczynamy uwagami na temat nieudanej personalizacji oraz pomysłami na ożywienie konta w serwisie społecznościowym. Skupiamy się przez chwilę na trendach w cyfrowych usługach finansowych oraz uwagach o tworzeniu treści strony, a kończymy sprintem projektowym.
1. Na czym oprzeć personalizację?
Krótką rozgrzewka zapewni Wam tekst Marka Smitha o personalizacji doświadczeń użytkowników. Autor opisuje główną przyczynę błędów w tej dziedzinie i prezentuje możliwe rozwiązania.
2. Zwiększenie widoczność firmy na Facebooku
W kolejnym artykule Nick Wolny podpowiada, co zrobić jeśli firmowa strona na Facebooku złapała zadyszkę. Po lekturze możecie sami sprawdzić, czy proponowane sposoby na przezwyciężenie stagnacji rzeczywiście działają.
3. Trendy w projektowaniu dla usług finansowych
Złapcie drugi oddech i przygotujcie się na solidną dawkę wiedzy o trendach panujących w cyfrowych usługach finansowych. Raport zespołu Mobee Dicka opatrzony jest licznymi przykładami i rekomendacjami ekspertów, dzięki czemu może stanowić niezłe źródło Waszych inspiracji.
4. Jak ukontentować odbiorcę?
Jeśli zauważyliście, że zawartość Waszej strony wymaga ożywienia, zajrzyjcie koniecznie do wpisu Aarona Agiusa. Autor podpowie Wam, czego unikać tworząc kontent i jakie rozwiązania warto zastosować, jeśli treści mają spełnić wymagania odbiorców i wyszukiwarek.
5. Czy warto stosować Design Sprint?
Kończymy sprintem w towarzystwie Jeffa Davidsona. W swoim artykule wymienia on wady stosowania spopularyzowanego przez Google kilkudniowego procesu sprawdzania koncepcji i rozwiązywania problemów projektowych. Dla pełnego obrazu sytuacji polecamy przestudiowanie również komentarzy pod tekstem Jeffa.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach. [FM_form id=”1″]