#zachowajdystans, ale dbaj o relacje z innymi – szczególnie w Dniu Poznawania Swojego Klienta. Dla zainteresowanych sprzedażą B2B wyszperaliśmy artykuł, który może się przydać przy wyborze platformy e-commerce oraz wpis ułatwiający przygotowanie zdjęć produktów. Poczytajcie również o automatyzacji wysyłki e-maili oraz o projektowaniu UX w kontekście uwierzytelniania użytkownika i płatności on-line.
1. Najlepsze platformy e-commerce dla B2B
#zachowajdystans …stawiając na sprzedaż on-line. Rebekah Carter opisuje narzędzia, które wg niej najlepiej sprawdzą się przy realizacji transakcji B2B. Wszystko poprzedzone krótką listą kwestii, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze platformy e-commerce.
2. Produkty jak z obrazka
#zachowajdystans …a produkty prezentuj przez Internet. Na blogu platformy B2B Wave znalazło się 5 prostych porad na temat fotografowania produktów, które sprawią, że zdjęcia dla eCommerce będą wyglądały profesjonalnie.
3. Sprawna komunikacja z klientami via e-mail
#zachowajdystans …za to uruchom komunikację mailową. Redakcja portalu Business.com wyjaśnia zwięźle, czym jest automatyzacja e-maili. W artykule znajdziecie też podpowiedzi, jak wykorzystać tę formę kontaktu z klientami do poprawy ich obsługi.
4. Problemy z UX przy uwierzytelnianiu
#zachowajdystans …i minimalizuj ryzyko. Stacy Taylor z Auth0 tłumaczy, dlaczego bezpieczeństwo logowania nie idzie czasem w parze z użytecznością. Artykuł prezentuje przykłady uwierzytelniania, w przypadku których konieczne było wypracowanie kompromisu między poziomem zabezpieczeń a projektem UX.
5. UX w płatnościach on-line
#zachowajdystans …skoro płacić można zdalnie. Nie zawsze jest to komfortowe, o czym pisze Tara Wildt z CustomerThink. Autorka m.in. wymienia wady płatności internetowych zaprojektowanych bez należytego uwzględnienia potrzeb użytkownika.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.