Dziś przypada Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom – w Australii obchodzony jako R U OK? Day. Może zainteresują Was też artykuły o wpływie zmieniającego się zachowania użytkowników na SEO i media społecznościowe oraz o budowaniu modelu biznesowego z wykorzystaniem technologii IoT. Zestawienie uzupełniają dwa krótkie teksty: o planowaniu liczby badań oraz zmianach w interfejsie Amazona.
Korzystanie z social mediów pod lupą
Może właśnie zajrzeliście na któryś serwis społecznościowy? Catherine Daly z Hootsuite podsumowuje obserwacje zmian w sposobie korzystania z social mediów. Sprawdźcie, które prognozy jej zespołu okazały się trafne i na jakie kwestie warto zwracać uwagę w najbliższych miesiącach.
SEO a zmiany zachowań użytkowników
Zespół SEOmonitor prezentuje pierwszy z trzech artykułów na temat wyzwań stojących przed agencjami SEO. Autorzy omawiają m.in. trendy w zachowaniach użytkowników, które mogą mieć wpływ na branżę marketingu internetowego.
Rozwiązania oparte o IoT
Benjamin McDermott z Dogtown Media przekonuje, że technologie związane z Internetem Rzeczy (IoT) można zastosować w wielu aspektach biznesu – włączając w to budowanie doświadczeń użytkowników. Artykuł dla zainteresowanych tworzeniem modelu biznesowego i propozycji wartości opartych o IoT.
Liczba uczestników w badaniach jakościowych
Na blogu agencji UX24/7 autorzy pochylają się nad kwestią doboru próby badawczej w jakościowych testach UX. Tekst krótko przypomina, skąd wzięła się magiczna liczba 5 uczestników badania oraz kiedy 5 sesji testowych to za mało.
Zmiany w UI Amazona
A skoro o badaniach mowa: agencja Newlee donosi, że twórcy platformy Amazon testują nowe elementy interfejsu. Sprawdźcie, dlaczego drobne zmiany wyglądu przycisków zainteresowały autorów postu.
Optymalizacja współczynnika konwersji w eCommerce
Opracowaliśmy zbiór wiedzy poświęconej optymalizacji konwersji w sklepach internetowych. Najlepsze praktyki oraz nasze doświadczenia zebraliśmy w formie trzech tekstów, którymi chcielibyśmy się z Tobą podzielić. Pierwszy z nich znajdziesz na naszym blogu.
Chcesz otrzymać kolejny UX Czwartek mailem?
Zawsze w czwartek, zawsze co dwa tygodnie, zawsze inspirujące treści ze świata UX i eCommerce. Zapisz się na UX Czwartki. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.
Sklep internetowyAgencja UX lub innaSoftware HouseFreelancerInne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą ul. Gajowa 32/5, 50-520 Wrocław. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.