Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


ux czwartek
10/11/2022

UX Czwartek #97

Illustration of, laptop, notebook, person reading

W tym tygodniu obchodzimy nie tylko Święto Niepodległości ale swój dzień ma pewien niepozorny osobnik - jeż!
One nie wiedzą o swoim święcie, ponieważ listopad to czas, w którym zapadają w sen zimowy. Podsuwamy Wam jednak okazję do sprawienia im niespodzianki np. wspierając tę zbiórkę. A w dzisiejszym zestawieniu tekst o tym jak nie kłuć klienta w oczy nieprzyjaznymi komunikatami, artykuł o przygotowaniu strategii marketingowej na zbliżający się Black Friday, a także o tym jak duże marki radzą sobie z komunikacją w kryzysowych sytuacjach.

Jak alarmować o błędach?

Jenni Nadler opowiada o tym jak jej zespół w Wix zmienił tysiące komunikatów o błędach na platformie w zaledwie miesiąc i jak zdefiniowali, co stanowiło o dobrym, a co o złym komunikacie. Dla pełnego zrozumienia problemu, zachęcamy też do zapoznania się z artykułem o komunikatach o błędach w walidacji na Baymard Institute. Jest to zbiór cennych wskazówek, które możecie od razu włączyć do Waszej pracy.

Chatbot, który spełni Twoje cele biznesowe

W ciągu ostatnich lat chatboty zyskały na popularności dzięki ogromnemu postępowi w Machine Learningu. Devansh Bansal w swoim artykule przedstawia nam różne typy chatbotów, opisuje sytuacje, w których ich zastosowanie sprawdzi się najlepiej i krok po kroku opisuje jak najlepiej wprowadzić to nowe narzędzie do własnego biznesu.

Strategie na Black Friday

Sezon świąteczny tuż tuż, dlatego Erica Santiago opisuje w swojej publikacji 9 strategii marketingowych w ramach przygotowania na nadchodzący Black Friday. Dowiecie się z niej jakie kroki warto podjąć w celu zoptymalizowania swojej oferty.

Produkt jest wart tyle, ile jesteśmy skłonni za niego zapłacić?

Wszyscy wiemy, że dla wyznaczenia ceny produktu należy poznać koszt jego produkcji i naliczyć odpowiedni narzut zysku. Jednak niektóre firmy oceniają wartość produktu postrzeganą przez klienta i na tej podstawie ustalają ceny. AJ Beltis w swoim artykule opowiada o tym podejściu i przedstawia jego wady i zalety, a także pomaga zdecydować, czy taka strategia jest odpowiednia dla Twojej firm.

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference