Dziś premierowo przekazujemy Ci uaktualnioną wersję naszego sztandarowego wydawnictwa – Best Practices for e-Commerce. Chcąc dzielić się wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyliśmy na przestrzeni ponad dziesięciu lat działalności, przygotowaliśmy profesjonalny i przystępny zbiór standardów projektowania usability dla sklepów internetowych. Dzięki nim droga do optymalizacji biznesu online może stać się o wiele krótsza i znacznie mniej wyboista.
Czym są “najlepsze praktyki”?
Best Practices to e-book, na którego stronach znajdziesz listy kontrolne przypisane do konkretnych obszarów i elementów w e-sklepie – bacznie przyglądamy się m.in. koszykowi, karcie produktu, wyszukiwarce, czy też samemu procesowi zamawiania. Przechodząc przez kolejne punkty checklist możesz sprawdzić, czy Twoja platforma uwzględnia aktualne standardy, a tym samym czy przypadkiem nie tracisz klientów np. przez źle zaprojektowaną ścieżkę. Te i wiele innych niuansów znajdziesz szczegółowo opisanych w naszej publikacji, co – mamy nadzieję – stanowić będzie dla Ciebie wsparcie w optymalizacji sklepu, a w konsekwencji doprowadzi do wzrostu sprzedaży.
Dla kogo?
Best Practices for e-Commerce został stworzony z myślą o wszystkich, którzy prowadzą swój biznes online lub zajmują tym zawodowo jako specjaliści i managerowie. Dzięki naszemu doświadczeniu w pracy z klientami z rozmaitych branż (e-commerce, fashion, bankowość, ubezpieczenia, serwisy typu marketplace), mogliśmy uzyskać szerokie spojrzenie na działania sprzedażowe w internecie i wskazać elementy, które powinny podlegać standaryzacji.
BP4eC będzie przydatny każdemu, kto na co dzień ma do czynienia z biznesem e-commerce, albo też po prostu jest żywo zainteresowany User Experience. #UX4eCommerce
E-book powstał we współpracy z naszymi partnerami: ORBA, Synerise, Sendit oraz Quarticon.
Zoptymalizuj swój biznes za pomocą Best Practices for e-Commerce!