We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
The consulting agency Ideacto designs a service for lovers.
How to make better use of every dollar spent on eCommerce marketing? Optimize your shopping cart! Ideacto Agency and EyeTracking.pl have prepared a report on the study of the purchasing process in online stores.
The aim of the cooperation is to design an intranet system for employees of P.P. “Airports”. The project will be implemented in accordance with the principles of User Centered Design.
State Forests has established cooperation with Ideacto agency specializing in usability and web strategies. Ideacto will be responsible for refreshing the homepage of the website and helping to create the image of Forests on the Web.
Ideacto agency has started a project to optimize the service on the Money.pl portal. The premise of the project is to strengthen Money.pl's position as a leader among industry services in the category of business/finance/law.
By Lege Artis, an online strategy of a vertical social service will be created.
At the end of October, the consulting agency Ideacto was launched.
User experience, or UX (User Experience) to adapt digital products to the needs and expectations of users. It concerns both the operation and structure of the website or mobile application, as well as its content. Matching to the user of the corresponding message is the domain of UX writing. What exactly is it and why is it so needed?
User experience design is a key element in the development of websites and mobile applications. Meeting the needs and expectations of customers increases their satisfaction with the digital product and allows consumers to stay with the brand for longer. Introducing innovative solutions that are constantly appearing on the market, allows you to create even better websites and applications. What are the most important UX trends of 2023 and how to use them?
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
W dzisiejszym CX Czwartku zebraliśmy dla Was artykuły, z których dowiecie się jak łączyć procesy UX i CX w organizacjach, jak efektywnie planować procesy badawcze w projektach oraz co składa się na dobrze zaprojektowany formularz.
Witamy w drugim listopadowym wydaniu naszego newslettera. Z radością dzielimy się naszym najnowszym sukcesem – otrzymaliśmy wyróżnienie Clutch Global Leader for Fall 2024 jako jedna z topowych firm B2B z zakresu UX i CRO w tym roku!
Witamy w pierwszym listopadowym wydaniu newslettera 🍂 Zmieniające się trendy przyciągają nowych użytkowników, a my mamy dla Was porcję świeżych inspiracji i wiedzy. W dzisiejszym newsletterze znajdziecie artykuły o projektowaniu dla pokolenia Z, kluczowych umiejętnościach, jakie powinien mieć zespół UX oraz na koniec podrzucamy słownik pojęć związanych z zarządzaniem produktem i UX.
Witamy w kolejnym wydaniu newslettera "CX Czwartek"! Chcecie dowiedzieć się, jak zaprojektować produkty, które same podpowiedzą użytkownikom najlepsze rozwiązania? W dzisiejszym wpisie podpowiadamy również, jak umożliwić użytkownikom łatwe podejmowanie decyzji oraz jak dostosować strategie projektowe do zmieniających się oczekiwań klientów.
Witamy w wydaniu październikowym newslettera "CX Czwartek"! 🍂 Jesień to czas nowych początków, a my mamy dla Was świeże i inspirujące treści, które pomogą Wam lepiej zrozumieć, jak skutecznie prezentować produkty i usługi.
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.