banner
  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Plus Przy redesignie strony Plus.pl stworzyliśmy grafikę do makiet na bazie materiałów dostarczonych przez Klienta.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje PKO BP Opracowaliśmy listę wytycznych do optymalizacji serwisu transakcyjnego banku dla urządzeń mobilnych, uzupełnioną o warstwę graficzną.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Pixers Dla sekcji serwisu Pixers.com opracowaliśmy koncepcję UX oraz UI, umożliwiającą użytkownikowi druk materiałów na podstawie jego własnych zdjęć.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Pernod Ricard Przy wykorzystaniu metodyk Service Design opracowaliśmy koncepcję strategiczną marki, stanowiącą uzupełnienie dla kanału e-Commerce oferty Pernod-Richard, a następnie zaprojektowaliśmy warstwę frontend platformy.

  • Marcin Cichoń

  • | 30.12.2020

Realizacje Orange Byliśmy odpowiedzialni za optymalizację oraz rozwój cyfrowych kanałów komunikacji i sprzedaży. W zakresie naszych prac były m.in.: audyt użyteczności wybranych sekcji serwisu, optymalizacja nawigacji, testy A/B, copywriting sprzedażowy, projektowanie wybranych sekcji oraz cykliczne analizy rynkowe.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Nestle Dla Nestle Waters opracowaliśmy koncepcję strategiczną oraz wizualną dla kompleksowego procesu obsługi sprzedaży online linii produktów oferowanych przez firmę.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje NC+ Odpowiedzialni byliśmy za redesign Internetowego Centrum Abonenta. Zakres prac obejmował badania oraz audyt istniejącego rozwiązania, projektowanie UX, testy i badania z użytkownikami.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Navo Dla wiodącego dystrybutora marek FMCG stworzyliśmy koncepcję oraz zaprojektowaliśmy serwis B2B ułatwiający przeglądanie oferty, zamawianie oraz płacenie za towary.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Ergo Hestia Dla jednej z marek Ergo Hestia opracowaliśmy koncepcję serwisu oferującego ubezpieczenia komunikacyjne OC.

  • Marcin Cichoń

  • | 28.12.2020

Realizacje Money.pl Zoptymalizowaliśmy serwis pośrednictwa sprzedaży produktów finansowych dla Money.pl, obejmując kluczowe aspekty – nawigację, nomenklaturę, konwersję, retencję. Dla młodych = online

Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter