Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


LOT

Przedstawiamy historię współpracy z firmą LOT, jednego z wiodących przewoźników lotniczych w Polsce. Nasze działania obejmowały szeroki zakres od redesignu wybranych elementów na stronie po badania UX i konsultacje strategiczne, mające na celu usprawnienie i podniesienie jakości interakcji użytkowników z serwisem.

Czas realizacji:
ongoing
Rok realizacji:
2024
LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
LOT
LOT

Cel współpracy

Celem naszej współpracy z LOT jest stałe tworzenie intuicyjnego i estetycznie przyjemnego interfejsu, który zwiększa satysfakcję klientów oraz efektywność sprzedaży usług lotniczych przez internet.

01.

Kalkulator kompensacji CO2

Opracowanie intuicyjnego kalkulatora kompensacji CO2, aby umożliwić pasażerom LOT obliczenie i zrekompensowanie śladu węglowego ich podróży.

02.

Hero Component

Redesign głównego komponentu wizualnego na stronie LOT, mający na celu lepsze prezentowanie ofert i promocji.

03.

Konsultacje wdrożeniowe

Świadczenie usług doradczych dla LOT w zakresie strategii cyfrowej, co obejmowało mentoring i wsparcie w implementacji nowych technologii oraz optymalizacji procesów.

04.

Nawigacja

Analiza map cieplnych, wykorzystanie Adobe Analytics i moderowane testy z użytkownikami, mające na celu usprawnienie użyteczności serwisu.

05.

Badania systemu rezerwacji biletów

Identyfikacja i analiza zachowań użytkowników w systemie rezerwacji biletów z wykorzystaniem metod takich jak testy A/B i analityka behawioralna.

Przebieg prac

1. Kalkulator Kompensacji CO2

W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną pasażerów, zaprojektowaliśmy kalkulator CO2, który umożliwia klientom LOT obliczanie emisji dwutlenku węgla związanej z ich podróżami lotniczymi.

Wykonane działania:
  • Projekt interfejsów użytkownika uwzględniających różne rozmiary ekranów i urządzeń.
  • Integracja z systemami back-end, umożliwiająca dynamiczne obliczenia.

2. Baner hero

Rozpoznając potrzebę lepszej prezentacji oferty, zaprojektowaliśmy nowe komponenty hero dla strony głównej, które lepiej prezentują oferty LOT i są estetycznie atrakcyjne na wszystkich typach urządzeń.

Wykonane działania:
  • Opracowanie serii elastycznych komponentów hero, które mogą być łatwo dostosowane do różnych kampanii marketingowych.
  • Optymalizacja komponentów pod kątem szybkości ładowania i responsywności oraz łatwości obsługi.
  • Stworzenie instrukcji oraz listy dobrych praktyk dla procesu tworzenia hero banerów.

3. Konsultacja wdrożeniowa

Aby zapewnić spójność i ciągłość wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych, przeprowadziliśmy szereg warsztatów konsultacyjnych z zespołem LOT.

Wykonane działania:
  • Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych dotyczących najlepszych praktyk w handoffie projektów.
  • Opracowanie szczegółowych instrukcji wdrożeniowych wspierających zespół techniczny LOT.

4. Badania Nawigacji LOT.com

Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji nawigacji strony lot.com, aby ułatwić użytkownikom szybkie znajdowanie interesujących ich informacji i usług.

Wykonane działania:
  • Analiza map cieplnych i danych z Google Analytics do zrozumienia, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z nawigacją.
  • Moderowane testy użytkowe, które pomogły zidentyfikować problemy użyteczności.

5. Strategia badawcza

Realizacja warsztatów badawczych, aby wspólnie z zespołem LOT opracować efektywne strategie badawcze.

6. Audyt procesu rezerwacji lotów

Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt analizę procesu rezerwacji dla wybranych kroków na stronie lot.pl w celu oceny interakcji użytkowników oraz identyfikacji obszarów do optymalizacji na stronie rezerwacyjnej lot.com.

Wykonane działania:
  • Szczegółowa analiza interfejsu użytkownika i funkcjonalności, z wykorzystaniem metod analitycznych i testów użytkowych.
  • Klasyfikacja i szczegółowe omówienie wykrytych problemów oraz opracowanie rekomendacji na ich podstawie.

7. Booker – badania i analiza

Realizacja badań użyteczności dla nowo projektowanego komponentu bookera, który stanowi kluczowy element strony rezerwacyjnej LOT.

Wykonane działania:
  • Weryfikacja designu i funkcjonalności prototypu bookera na urządzeniach mobilnych i desktopowych.
  • Testy preferencji użytkowników oraz zrozumiałość używanych terminów i etykiet w interfejsie.
  • Walidacja funkcjonalności MVP, aby upewnić się, że wszystkie niezbędne funkcje są intuicyjne i dostępne dla użytkowników.

No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference