Dumni z naszych realizacji
Zrealizowaliśmy 500+ projektów i przepracowaliśmy ponad 400 tysięcy godzin. Jesteśmy dumni z każdego z naszych projektów.
Efekty naszej pracy
Poniżej przedstawiamy listę wybranych realizacji, które realizowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat

Redesign strony prezentacyjnej dla Woodsigner
Woodsigner to dynamicznie rozwijająca się firma, która oferuje kompleksowe usługi związane z projektowaniem wnętrz, remontami, wykonaniem i dostarczaniem mebli na wymiar. Celem Woodsigner jest nie tylko dostarczenie wysokiej jakości usług, ale również stworzenie przestrzeni, która odzwierciedla osobowość i styl życia ich klientów.

Tworzymy od podstaw
Dokonaliśmy kompleksowego procesu projektowania e-commerce - od analizy rynkowej modelu biznesowego (Business Model Canvas + Service Design), przez naming i branding, aż po projekt UX i UI wraz z wytycznymi wdrożeniowymi. Projekt zdobył główną nagrodę za Design w konkursie e-Commerce Polska Awards.
Pozostałe realizacje
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej pracy? Poniżej lista ponad 100 wybranych projektów zrealizowanych na przestrzeni ostatnich 15 lat.

Łączymy sprzedaż tradycyjną z e-commerce
W ramach współpracy z zespołem Klienta opracowaliśmy koncepcję nowego modelu usługi dla marki, a następnie opracowaliśmy architekturę informacji, makiety funkcjonalne oraz projekt graficzny

Tworzymy nowe platformy
Zaprojektowaliśmy platformę sprzedażową dla nowego modelu biznesowego. Odpowiedzialni byliśmy za opracowanie koncepcji strategicznej platformy, UX oraz UI.

Wsparcie dla bezpieczeństwa finansowego
Opracowaliśmy koncepcję, architekturę informacji, projekt funkcjonalny oraz graficzny, a następnie wdrożyliśmy serwis Infokonsument.pl

Użytkownik to przede wszystkim człowiek
Na podstawie audytu eksperckiego stworzyliśmy listę rekomendacji zmian i optymalizacji procesu zapisu do konta oraz użytkowania systemu transakcyjnego

Pokazujemy, jak porusza się użytkownik
Bazując na danych oraz wiedzy eksperckiej, stworzyliśmy audyt z rekomendacjami optymalizacji ścieżek użytkowników w serwisie transakcyjnym

Pomagamy lepiej rozumieć cyfrowy wymiar biznesu
Przygotowaliśmy raport z rekomendacjami zmian w serwisie, obejmujący aspekty użytecznościowe, komunikacyjne oraz sprzedażowe
Napisz
do nas!
