Dumni z naszych realizacji
Zrealizowaliśmy 500+ projektów i przepracowaliśmy ponad 400 tysięcy godzin. Jesteśmy dumni z każdego z naszych projektów.
Efekty naszej pracy
Poniżej przedstawiamy listę wybranych realizacji, które realizowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat
Tworzymy od podstaw
Dokonaliśmy kompleksowego procesu projektowania e-commerce - od analizy rynkowej modelu biznesowego (Business Model Canvas + Service Design), przez naming i branding, aż po projekt UX i UI wraz z wytycznymi wdrożeniowymi. Projekt zdobył główną nagrodę za Design w konkursie e-Commerce Polska Awards.
Pozostałe realizacje
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej pracy? Poniżej lista ponad 100 wybranych projektów zrealizowanych na przestrzeni ostatnich 15 lat.
Zmieniamy na plus
Przy redesignie strony Plus.pl stworzyliśmy warstwę UX oraz UI na bazie materiałów i informacji dostarczonych przez Klienta
E-commerce, który rozkwitł
Zrealizowaliśmy kompleksowy proces projektowania e-commerce, obejmujący analizę rynkową, service design, opracowanie koncepcji strategicznej, projektu UX i UI oraz cięcie i wdrożenie na Magento.
Uzewnętrzniamy głos wewnętrzny
Z naszym partnerem, firmą IT Dev, odpowiedzialną za wdrożenie, opracowaliśmy projekt funkcjonalny oraz graficzny dla intranetu
Projektowanie i wdrożenie usług
Przy wykorzystaniu metodyk service design opracowaliśmy koncepcję strategiczną marki, stanowiącą uzupełnienie dla kanału e-commerce oferty Pernod-Richard, a następnie zaprojektowaliśmy warstwę frontend platformy
Pomagamy największym
Opracowaliśmy listę wytycznych wraz z warstwą graficzną do optymalizacji serwisu transakcyjnego banku dla urządzeń mobilnych.
Pracując z legendami polskiego ecommerce
W ramach konsorcjum realizowaliśmy wieloetapowy proces redesiegnu sklepu Merlin.pl, gdzie odpowiedzialni byliśmy za opracowanie strategii, zebranie wymagań, audyt istniejącego rozwiązania, a także projekt UX i UI nowej odsłony sklepu
Optymalizujemy oświetlenie
Przeprowadziliśmy analizę oraz stworzyliśmy rekomendacje optymalizacji platformy e-commerce z branży oświetleniowej.
Myślenie ecommerce w sprzedaży ubezpieczeń
Dla jednej z marek Ergo Hestia, MTU, opracowaliśmy koncepcję serwisu oferującego ubezpieczenia komunikacyjne OC
Krok w przyszłość
Dokonaliśmy analizy procesów sprzedażowych na warstwie prezentacyjnej sklepu. Na podstawie tej analizy powstał raport z rekomendacjami zmian, które pomogły podnieść sprzedaż oraz obniżyć kluczowe parametry dla sprzedaży online