Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada wrocławska agencja interaktywna Ideacto.
Kampania prowadzona jest wielotorowo, a skierowana głównie do mieszkańców dużych miast. Jej merytorycznym aspektem jest obszerny raport „Zestresowana Polska” pokazujący, kiedy i dlaczego się stresujemy oraz jak powinniśmy walczyć ze stresem. Na zlecenie Lasów Państwowych zostało przeprowadzone badanie na osobach z miast powyżej 500 tys. mieszkańców, na jego podstawie opracowano tekst raportu oraz infografikę.
W warszawskim metrze, z wykorzystaniem promocyjnych billboardów, prowadzona jest kampania outdoorowa, większość działań rozgrywa się jednak w Internecie, w serwisie czaswlas.pl. Znajdziemy w nim klip reklamowy, który nie pozostawia wątpliwości, dlaczego warto uciekać z miasta do lasu oraz grę zręcznościową „Las Minute”.
Agencja Ideacto była odpowiedzialna za cały przebieg kampanii od fazy koncepcyjnej, przez wszystkie etapy realizacji akcji billboardowej, kręcenia klipu, tworzenia gry oraz opracowywania raportu i infografiki.