Ideacto wygrało przetarg na agencję interaktywną obsługującą Nest Bank. W 2019 roku wrocławska agencja wspierać będzie bank w obszarze marketingu online, oferując kompetencje UX/UI.
Chcemy pracować z agencją interaktywną, która nie tylko posiada kompetencje w obszarze realizacji projektów graficznych, ale także zapewnia silne wsparcie w obszarze projektowanie UX. Nie bez znaczenia była również wcześniejsza współpraca z Ideacto przy jednym ze strategicznych projektów Nest Banku, którego efekty będziemy mogli pokazać już za kilka miesięcy. – Marcin Cichoń, Kierownik Wydziału Marketingu Internetowego w Nest Banku.
Nest Bank jest obecnie w fazie wprowadzania dla swoich klientów wielu zmian i usprawnień w obszarze on-line. Cieszymy się, że możemy zaangażować się w ten proces i wesprzeć zespół banku swoimi kompetencjami i doświadczeniem. Wierzę, że bieżący rok będzie pełen ciekawych wyzwań dla naszego teamu oraz że współpraca ta przyniesie zadowalające efekty.- Nikodem Krajewski, CEO Ideacto.
To nie pierwszy klient Ideacto z sektora finansowego. Agencja ma na swoim koncie m.in. liczne realizacje dla ING Banku Śląskiego, Getin Banku, Banku Pocztowego, a w 2018 roku zajmowała się przeprojektowaniem serwisu Eurobanku.