banner
  • Redakcja IDEACTO

  • | 06.12.2010

Agencja konsultingowa Ideacto przeprowadziła kompleksową modernizację sklepu internetowego Dekoria.pl. Dekoria.pl to uznany sklep internetowy w którym każdy fan aranżacji wnętrz może znaleźć coś dla siebie. Bardzo bogata oferta produktów, ogromny wybór tkanin (ponad 500 wzorów) oraz możliwość szycia na miarę to główne wyróżniki Dekorii. Ideacto w listopadzie przeprowadziło projekt optymalizacji serwisu w metodologii User-Centered Design. Przeprowadzono analizy eksperckie, testy z użytkownikami oraz analizę potrzeb użytkowników. Ciekawym aspektem badań były wywiady z ekspertami – architektami wnętrz, którzy podzielili się swoją  ogromną wiedzą w tematyce taktyk doboru materiałów do danego pomieszczenia. Dzięki wywiadom mogliśmy dokładnie zrozumieć sposób działania projektantów i przełożyć go na  ciekawe rozwiązania w sklepie internetowym, które ułatwią proces zakupu także osobom mniej zdecydowanym. – mówi Anna Radyno, User Experience Designer w Ideacto. Wszystkie przeprowadzone badania dały dokładny wgląd w sposób doboru produktów tekstylnych przez klientów. Dzięki takiemu podejściu Ideacto mogło zaproponować najkorzystniejszą ścieżkę wyboru konkretnego produktu z ponad 500 możliwości kolorystycznych. Badania były przeprowadzone w pełni profesjonalne, dużo merytorycznych uwag, zaleceń, pomysłów. Potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia z zewnątrz i Ideacto nam to dało. – mówi Mateusz Franckiewicz z  Dekoria.pl Zaprezentowane na szczegółowych makietach nowe rozwiązania przypadły do gustu użytkowników w powtórnych badaniach użyteczności. Najczęstsze komentarze na temat prototypów nowego serwisu to  “strona jest łatwa, czytelna, przejrzysta”. Nowy serwis będzie dostępny w Sieci już niebawem.
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter