Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warstwę ochronną, oraz pantenolu, który pomaga łagodzić podrażnienia oraz wspomaga gojenie ran. Celem kampanii był launch produktu oraz zbudowanie jego wizerunku jako uniwersalnego produktu o podwójnym działaniu, przy dodatkowym poszerzeniu świadomości marki Balneum.
Kampania obejmowała szereg działań prowadzonych w różnych kanałach. W należącym do Balneum Baby Basic serwisie PielegnacjaDziecka.pl opublikowano treści eksperckie dotyczące pielęgnacji skóry dziecka, m.in. wywiad przeprowadzony z lekarzem pediatrą. Równolegle na stronach marki w serwisie Facebook – PielegnacjaDziecka.pl oraz Rock’n’Rollowy Tata – prowadzono komunikację produktu w ramach dyskusji z użytkownikami i konkursów dedykowanych osobno mamom i ojcom. Kampania obejmowała także buzz marketing na forach, blogach i w serwisach społecznościowych. Krem na Pupę dołączył do serii Balneum Baby Basic na stronie produktowej oraz został wprowadzony do aptek, w tym dziewięciu spośród dziesięciu największych w Polsce.
Podsumowaniem kampanii było opracowanie poradników: „Jak pielęgnować pupę dziecka?” (dla mam) oraz „Przewijanie dziecka krok po kroku” (dla ojców). Poradniki będą dostępne do pobrania w formacie PDF na stronach http://pielegnacjadziecka.pl/mama/ oraz http://pielegnacjadziecka.pl/tata/.
Zadaniem agencji interaktywnej Ideacto było zarówno przygotowanie projektu kampanii w internecie, jak i jego kompleksowa realizacja.