Agencja konsultingowa Ideacto wprowadza do oferty prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Agencja dotychczas skupiała się na badaniu użyteczności, projektowaniu interakcji oraz strategiach internetowych. W wyniku znacznego rozszerzenia portfolio realizowanych projektów pojawiły się nowe potrzeby w zakresie generowania ruchu oraz widoczności w Internecie. Obecnie Ideacto oferuje swoim klientom kompleksowe projektowanie, ulepszanie i realizację projektów interaktywnych. Rozwój kompetencji w zakresie mediów społecznościowych jest wynikiem dołączenia do zespołu Marty Klimowicz. Marta w ramach Ideacto zajmie się prowadzeniem działań z zakresu e-PR, takich jak organizacja wirtualnych eventów, prowadzenie forów dyskusyjnych, mikroblogowanie i blogowanie korporacyjne, budowanie marki w social media, a także powiązanymi tematycznie szkoleniami i warsztatami. Dzięki obecności na forach dyskusyjnych, w serwisach społecznościowych czy mikroblogowaniu firma może ze swoim przekazem skutecznie docierać do internautów w miejscach, w których są oni faktycznie aktywni. Umiejętne zastosowanie blogów czy serwisów społecznościowych w komunikacji marki, do działań PR czy marketingowych daje znacznie lepsze efekty, niż standardowa reklama internetowa. Obecność w social media nie tylko przekłada się na natychmiastowe efekty, ale działa również znacznie bardziej długofalowo. Co ważne, nie należy mylić spamowania forów czy serwisów społecznościowych z działaniami e-PR. Te muszą być znacznie bardziej subtelne i dostosowane do kontekstu oraz indywidualnych oczekiwań klientów – mówi Marta Klimowicz. Marta jest doktorantką socjologii, badaczką Internetu i blogerką. Jest współzałożycielką inicjatywy Biznes 2.0. Od czerwca 2009 prowadzi działania e-PR dla AdTaily, popularnego systemu do sprzedaży reklam online. Obejmują one prowadzenie blogu firmowego, profili w serwisach mikroblogowych (Blip, Flaker i Twitter) i społecznościowych (Facebook i GoldenLine) oraz monitoring social media (w tym także blogów) pod kątem obecności marki. Więcej informacji o Ideacto znaleźć można na www.ideacto.pl
Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.
UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.
Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.