banner
  • Redakcja IDEACTO

  • | 15.01.2015

Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć  takie strony jak:

Jean Louis David – jeanluisdavid.pl Lovelylook – lovelylook.pl Salony Kosmetyczne Jean Louis David – salonykosmetyczne.jeanlouisdavid.pl

Zadaniem postawionym przed Ideacto była kompleksowa realizacja projektu – począwszy od makiet funkcjonalnych, przez kreację graficzną, skończywszy na wdrożeniu. Na potrzeby realizacji projektu przygotowano również wersję serwisu opartą o technologię RWD (Responsive Web Design) mającą na celu zagwarantowanie wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych – odpowiadając w ten sposób na potrzeby użytkowników korzystających ze smartfonów i tabletów (wszechobecny trend wieloekranowości przeglądania treści internetowych).

„Głównym celem projektowania nowego serwisu było stworzenie dedykowanego miejsca dla promocji silnie rozwijającego się działu usług kosmetycznych oraz wsparcia sprzedaży – rezerwacji wizyt na zabiegi kosmetyczne on-line” – mówi Maciej Muszyński, project manager odpowiedzialny za koordynację projektu.

W trakcie realizacji projektu, zakres prac po stronie Ideacto został poszerzony o: audytowanie systemu rezerwacji, który jest wspólnym mianownikiem dla strony usług kosmetycznych i serwisu fryzjerskiego oraz wykonanie dedykowanego logotypu dla projektowanej strony usług kosmetycznych.

Współpraca Provalliance z Ideacto nie zakończyła się  na projektowaniu serwisu usług kosmetycznych. Niedawno rozpoczęły się działania zarówno w Social Media – prowadzenie profilu w/w. serwisu na Facebook.com oraz stała obsługa nowowdrożonej strony.

Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter