Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


biuro prasowe
23/5/2012

Królowa Polskiego Internetu w Ideacto

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Agencja Interaktywna Ideacto sp. z o.o. nawiązała współpracę na wyłączność z firmą Cartman, która stoi za produkcją prawdopodobnie najlepszej kampanii wirusowej w polskiej sieci - projektu Barbara Kwarc (zwana również „Panią Barbarą”).

Produkcja w ciągu 3 lat realizacji zgromadziła setki tysięcy fanów, a klipy z udziałem popularnej Baśki przekroczyły  80 mln odsłon na kanale projektu w serwisie Youtube. Prowadzony wideoblog ogląda średnio od 100 do 500 tysięcy internautów miesięcznie, natomiast na profilu w serwisie Facebook zgromadzono ponad 350 tysięcy fanów. Nie bez przyczyny, w grudniu 2009 r. Barbara Kwarc została mianowana przez media, Królową Polskiego Internetu. Wideo blog Barbary Kwarc był również wielkorotnie nagradzany. W marcowym miesięczniku Press wideo blog zajął trzecie miejsce w rankingu najzdolniejszych vlogów w Polsce.

W trakcie realizacji projektu wizerunek Barbary Kwarc wykorzystywany był do wsparcia działań promocyjnych firm takich jak Polsat, Opcom, Saatchi&Saatchi, Kredytum, XCMG Europa, oraz Grupa Allegro. Baśka współpracowała również przy programach telewizyjnych – m.in. występowała w audycji „Szymon Majewski Show”, gdzie prowadziła autorską cześć poświęconą komentarzom do bieżących wydarzeń.

Działania Ideacto wokół wideo wirusowego wpisują się w istotną tendencję rozwoju rynku internetowego, co potwierdza sukces kampanii przeciwko ACTA „Odezwa do Narodu” zrealizowanej z udziałem Pani Barbary. W efekcie zrealizowanej kampanii, komunikat opublikowany został w największych portalach oraz emitowany w głównych wydaniach programów informacyjnych w Polsce. Dzięki temu materiał zobaczyło w przeciągu jednego tygodnia ponad 20 mln osób, a koszt dotarcia do odbiorcy wyniósł poniżej 0,001 zł. Klip cieszył się również zainteresowaniem za granicą – był emitowany m.in. przez stację o globalnym zasięgu – Al Jazeera. Pełne case study projektu dostępne na stronie Ideacto.

W ramach współpracy firma Ideacto odpowiadać będzie za sprzedaż, realizację oraz promocję kampanii z wykorzystaniem wideo wirusowego, w tym działań z udziałem Barbary Kwarc – Królowej Polskiego Internetu. Spółka planuje również, uruchomienie kolejnych autorskich projektów, mających na celu wykreowanie nowych celebrytów internetowych, wokół których budowana będzie komunikacja, na wzór działań prowadzonych przy projekcie „Barbara Kwarc”.

Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference