Na mocy stałej współpracy kreatywnej agencji eCommerce Ideacto oraz firmy Grene zapewniającej techniczne wyposażenie rolnictwa, został uruchomiony blog ekspercki Rolnik Na Czasie. Jest to realizacja wcześniej stworzonej strategii komunikacji marki Grene w Internecie.
Grene to firma działająca na polskim rynku od 1996 roku. W jej firmowych sklepach na terenie całej Polski można znaleźć szeroki asortyment zaopatrzenia dla rolnictwa – od części do maszyn i ciągników, przez drobne sprzęty i artykuły gospodarcze, aż po odzież roboczą.
Pierwszym etapem współpracy Grene i Ideacto było stworzenie strategii komunikacji w on-line. Prace prowadzone były w metodyce Design Thinking z wykorzystaniem takich narzędzi jak m.in. Customer Journey Map. Uruchomienie bloga to kolejny etap projektu.
Agencja Ideacto odpowiedzialna była za projekt graficzny oraz wdrożenie bloga na platformie WordPress. Ponadto na mocy umowy na stałą obsługę do jej zadań należy także tworzenie contentu oraz bieżące zarządzanie serwisem.
-Budowanie wartościowych treści wpisuje się oczywiście w trend rynkowy, ale też świadomość GRENE w tym obszarze od dawna była wysoka. Czas na wspieranie naszych klientów dobrą radą i rozwój ich kompetencji w oparciu o inspirujące treści. Jestem przekonany, że wraz z Ideacto będziemy wytyczać nowe trendy nie tylko w rolnictwie. – podsumowuje Jarosław Łuczak, Szef Marketingu i E-commerce w Grene.