We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.
W dzisiejszym CX Czwartku zebraliśmy dla Was artykuły, z których dowiecie się jak łączyć procesy UX i CX w organizacjach, jak efektywnie planować procesy badawcze w projektach oraz co składa się na dobrze zaprojektowany formularz.
Witamy w drugim listopadowym wydaniu naszego newslettera. Z radością dzielimy się naszym najnowszym sukcesem – otrzymaliśmy wyróżnienie Clutch Global Leader for Fall 2024 jako jedna z topowych firm B2B z zakresu UX i CRO w tym roku!
Witamy w pierwszym listopadowym wydaniu newslettera 🍂 Zmieniające się trendy przyciągają nowych użytkowników, a my mamy dla Was porcję świeżych inspiracji i wiedzy. W dzisiejszym newsletterze znajdziecie artykuły o projektowaniu dla pokolenia Z, kluczowych umiejętnościach, jakie powinien mieć zespół UX oraz na koniec podrzucamy słownik pojęć związanych z zarządzaniem produktem i UX.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Magento is one of the most popular and developed e-commerce platforms, which has more than 5000 extensions. The latest version of the platform, Magento 2.0, appeared on the market in 2015 and currently works in two versions: Magento Open Source and Magento Commcerce. The tool supports the growth and development of stores and B2B platforms with its solutions.
Today is World Suicide Prevention Day — celebrated in Australia as R U OK? Dag. You may also be interested in articles about the impact of changing user behavior on SEO and social media and building a business model using IoT technologies. The summary is complemented by two short texts: about the planning of the number of studies and changes in the Amazon interface.
Our many years of experience with e-commerce customers has shown that in many cases, store owners want to minimize the number of calls from customers in the first place. It turns out that for many users it is more convenient to call the phone number that is always visible in the header of the site, than to look for the information they need. In order to reduce the frequency of direct contact, we always focus on a clear presentation of information and the transparency of the store. Thanks to hundreds of audits carried out, we were able to observe what mistakes shop owners most often make and how customer satisfaction increases after the implementation of changes. If you want to achieve the same effect at low cost — we invite you to read!
Today is Tiro Day, so get ready for a big load. Check out useful statistics for website design and tips on how to create a product description. Find out how to build your brand identity and use what your potential users have to say. In addition to the main list, you will also find several ways to earn extra for graphic designers*.
Warm your hands, because you may want to scroll through texts about CRO and UX relationships and legitimacy by conducting a UX audit. In addition, tips on mobile application design, reflections on the privacy paradox that accompanies the acquisition of user data, and a few loose remarks about the organization of work of the UX designer. All this on the International Day of Left-Handed People.
Instead of a recipe for a delicious pie, we spotted a handful of tips on the web about designing credible, rationally organized and clear content, a reminder of a few principles of mobile design, and considerations about UX's relationship with AI. On the occasion of International Cheesecake Day, however, we did not forget about dessert.