Dumni z naszych realizacji
Zrealizowaliśmy 500+ projektów i przepracowaliśmy ponad 400 tysięcy godzin. Jesteśmy dumni z każdego z naszych projektów.
Efekty naszej pracy
Poniżej przedstawiamy listę wybranych realizacji, które realizowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat

Redesign ekskluzywnej perfumerii internetowej
Dla MonCredo – marki premium oferującej kosmetyki i perfumy – stworzyliśmy nową koncepcję wizualną sklepu online. Inspirując się najlepszymi praktykami, zaprojektowaliśmy elegancki, nowoczesny interfejs, który podkreśla luksusowy charakter marki i usprawnia proces zakupowy.

Projektujemy użyteczną bankowość
Wspólnie z naszym partnerem technologicznym Unity Group przeprowadziliśmy kompleksowy redesign serwisu informacyjnego Nest Bank. W IDEACTO byliśmy odpowiedzialni za przeprowadzenie etapu doradczego złożonego z audytów oraz warsztatów, zaprojektowanie architektury informacji i interfejs graficzny

Ogród Świateł - Rewitalizacja platformy i ścieżki zakupowej
Głównym zadaniem było przeprojektowanie ścieżki zakupowej, aby uczynić ją bardziej intuicyjną i przyjazną dla użytkownika. Projekt ten miał na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży biletów, ale również wzmocnienie wizerunku marki jako lidera w tworzeniu niesamowitych, multimedialnych historii opowiadanych światłem i muzyką.
Pozostałe realizacje
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej pracy? Poniżej lista ponad 100 wybranych projektów zrealizowanych na przestrzeni ostatnich 15 lat.

Łączymy sprzedaż tradycyjną z e-commerce
W ramach współpracy z zespołem Klienta opracowaliśmy koncepcję nowego modelu usługi dla marki, a następnie opracowaliśmy architekturę informacji, makiety funkcjonalne oraz projekt graficzny

Tworzymy nowe platformy
Zaprojektowaliśmy platformę sprzedażową dla nowego modelu biznesowego. Odpowiedzialni byliśmy za opracowanie koncepcji strategicznej platformy, UX oraz UI.

Wsparcie dla bezpieczeństwa finansowego
Opracowaliśmy koncepcję, architekturę informacji, projekt funkcjonalny oraz graficzny, a następnie wdrożyliśmy serwis Infokonsument.pl

Użytkownik to przede wszystkim człowiek
Na podstawie audytu eksperckiego stworzyliśmy listę rekomendacji zmian i optymalizacji procesu zapisu do konta oraz użytkowania systemu transakcyjnego

Pokazujemy, jak porusza się użytkownik
Bazując na danych oraz wiedzy eksperckiej, stworzyliśmy audyt z rekomendacjami optymalizacji ścieżek użytkowników w serwisie transakcyjnym

Pomagamy lepiej rozumieć cyfrowy wymiar biznesu
Przygotowaliśmy raport z rekomendacjami zmian w serwisie, obejmujący aspekty użytecznościowe, komunikacyjne oraz sprzedażowe
Napisz
do nas!
